1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین تصاویر رسمی Kia KX3

اولین تصاویر رسمی Kia KX3

2 بهمن 1393
  • 4

پیش از این از طریق تصاویر جاسوسی و همچنین معرفی نسخه اولیه و کانسپت در نمایشگاه گوانگژو، با کوچک‌ترین کراس اوور کیا یعنی مدل KX3 آشنا شده بودیم. اکنون چند تصویر از مدل نهایی این خودرو منتشر شده‌اند. که فضای داخلی آن را نیز برای اولین بار به نمایش می‌گذارند.

این خودرو و همزاد آن یعنی هیوندای ix25 در وهله اول برای بازار چین طراحی شده‌اند. اما در سایر بازارهای جهانی نیز به فروش خواهند رسید. مدل نهایی در چراغ‌ها، مه شکن جلو و خروجی اگزوز با نسخه‌های اولیه که پیش از این دیده‌ایم، متفاوت است.

در حالی که طراحی بیرونی این خودرو مخصوصاً در نمای جلو کمتر شباهتی با محصولات کیا دارد و بیشتر یک کپی از پورشه ماکان به نظر می‌رسد، کیا سعی نموده مدل KX3 را نسبت به برادر بزرگ‌ترش یعنی اسپورتیج تا حدودی متمایز نگاه دارد. رنگ متمایز ستون‌ها و سقف، گلگیرهای برجسته با حاشیه مشکی پلاستیکی، چراغهای جلوی متمایز و چهره اسپرت خودرو می‌توانند برای خریداران جوان‌تر، جذاب به نظر برسند.

فضای داخل کابین هم برای خریداران کیا آشنا به نظر می‌رسد. در نسخه ای که تریم داخلی آن نشان داده شده، با کابینی با رنگ‌های مشکی و قهوه ای روشن مواجهیم که یک نمایشگر بزرگ در کنسول مرکزی آن به چشم می‌خورد و تناسب و طراحی مناسبی دارد. تجهیزاتی چون سقف شیشه ای پانوراما، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید، سیستم تهویه خودکار و غیره نیز برای این اتومبیل پیش‌بینی شده‌اند.

در بخش فنی، اطلاعات فعلی ما حاکی از امکان انتخاب بین دو موتور بنزینی 1.6 لیتری است که یکی با تنفس طبیعی قادر است 123 اسب بخار نیرو و 151 نیوتن متر گشتاور تولید کند و دیگری با کمک توربوشارژر، نیرویی به اندازه 200 اسب بخار و گشتاوری به اندازه 264 نیوتن متر دارد. انتقال نیرو هم در مدل توربو توسط یک گیربکس هفت سرعته خودکار با کلاچ دوگانه DCT انجام می‌گیرد.

 اولین تصاویر رسمی Kia KX3

 اولین تصاویر رسمی Kia KX3

 اولین تصاویر رسمی Kia KX3

 اولین تصاویر رسمی Kia KX3

 اولین تصاویر رسمی Kia KX3

 اولین تصاویر رسمی Kia KX3

منبع پدال


نظرات

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (2 بهمن 1393 ساعت 17:34)

    ماشین موفقی بوده و در ایران هم رقیب خوبی برای جیلی x7 و نیو کوراندو خواهد بود. البته اگه زیر 120 تا قیمت داشته باشه.

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (2 بهمن 1393 ساعت 16:37)

    ای کاش بیاد تو ایران

  • گالاردو گالاردو (2 بهمن 1393 ساعت 15:36)

    یه کپی ملایم و معقولانه ای از پورشه ماکان هست ولی در مجموع خوبه هم از نظر ظاهر و هم موتور و امکانات و احتمال موفقیتش بسیار بالاست

  • آفرین آفرین (2 بهمن 1393 ساعت 11:14)

    اطلاعات بیشتر میدان بهتر بود ظاهرا ماشین موفقی خواهد بود