1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کیا در صدر لیست خودرو های با کیفیت

کیا در صدر لیست خودرو های با کیفیت

11 تیر 1395
  • 0

 کیا در صدر لیست خودرو های با کیفیت

برای نخستین بار از سال 1989 تاکنون، یک برند غیر لوکس توانست در صد باکیفیت‌ترین خودروها از دیدگاه موسسه جی دی پاور بنشیند. در آمار بررسی کیفیت اولیه جی دی پاور، IQS در خودروهای بازار ایالات متحده، کیا سلطه خودروهای لوکس را پایان داد و با ثبت کمترین میزان مشکل و شکایت در 90 روز ابتدای خرید، رکورد جدید ثبت نمود.

 کیا در صدر لیست خودرو های با کیفیت

میزان مشکلات گزارش شده در خودروهای مختلف برند کیا به صورت میانگین تنها 83 مشکل در 100 خودرو طی 90 روز بوده است. این در حالی است که پورشه تنها با یک مشکل بیشتر یعنی 84 مشکل در 100 خودرو، در جایگاه دوم قرار گرفته است. هیوندای با 92 و تویوتا با 93 و بام و با 94 مشکل و ایراد در تعقیب کیا هستند. این در حالی است که متوسط و میانگین مشکلات گزارش شده در طول این دوره 105 مشکل بوده که نسبت به سال گذشته با 112 مشکل، نشان از بهبود کلی این صنعت دارد.

 کیا در صدر لیست خودرو های با کیفیت

از سویی کیا در بررسی‌های طولانی مدت کیفی توسط جی دی پاور، در رتبه 17 قرار گرفته است. در این بررسی‌ها که در طول دوره‌ای 3 ساله صورت می‌گیرد، کیا با 153 مشکل بالاتر از میانگین 152 مشکل این بررسی جای گرفته است. این موضوع نشان می‌دهد که محصولات کیا در بازه کوتاه مدت، مشکلات کمتری داشته و در دراز مدت مشکلات بیشتری خواهند داشت. هرچند در محصولات جدیدتر این شرکت نیز، بهبود کیفیت نسبت به محصولات سه سال پیش آن‌ها مشهود است.

 کیا در صدر لیست خودرو های با کیفیت


منبع:پدال



نظرات