1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر بیشتر از کیا کادنزا 2016

تصاویر بیشتر از کیا کادنزا 2016

7 آذر 1394
  • 0

به دنبال یک تیزر در اوایل ماه جاری میلادی، نخستین تصاویر کیا کادنزا ۲۰۱۶ نیز منتشر شده که از جزئیات طراحی این مدل جدید پرده برمی‌دارند.

نسل جدید این خودرو که با نام K7 در کشور کره‌جنوبی شناخته می‌شود، سطح بالایی از طراحی را در مدل جدید به نمایش گذاشته است و به نظر می‌رسد که کیا می‌خواهد این سدان فول‌سایز را به رده‌های بالاتر بازار خودرو منتقل کند. بهبود استایل این مدل متأثر از سدان‌های لوکس اروپایی بوده و تفسیری جدید از جلوپنجره «دماغ‌ ببری» و چراغ‌های آشنای ۴ نقطه‌ای LED برای روشنایی روز ارائه داده است.

البته هنوز از ویژگی‌های فنی این مدل خبری نیست، ولی به نظر می‌رسد که طول و عرض کادنزا یا K7 جدید به میزان اندکی نسبت به قبل افزایش یافته‌اند و ظاهری دینامیک‌تر برای آن ایجاد کرده‌اند. در عقب این خودرو نیز یک خروجی دوگانه کرومی برای سیستم اگزوز و یک تریم متالیک در بالای چراغ‌های افقی LED استفاده شده است.

نشان "3.3" بر روی صندوق عقب، نشان می‌دهد که پیشرانه این مدل از موتور جدید دو توربوشارژر ۳/۳ لیتری V6 تأمین خواهد شد که گفته می‌شود توانایی تولید ۳۶۵ اسب‌بخار را در «جنسیس G90» دارد و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه است.

در همین حال، هنوز تصاویری از داخل کابین کادنزای ۲۰۱۶ منتشر نشده است. ولی ویدیوی تیزر یک طراحی کابین سطح بالا با ترکیبی از تریم چوب با الگوهای فلزی و پوشش چرم بر روی پنل درها و کنسول وسط نشان می‌دهند. همچنین یک نمایشگر بزرگ برای سیستم اطلاعات و سرگرمی، یک غربیلک فرمان چندمنظوره سه‌پره‌ای و یک تکیه‌گاه بزرگ برای دست در وسط دیده می‌شوند.

کیا کادنزا مدل ۲۰۱۶ قرار است در سال آینده میلادی به بازار عرضه شود.

 تصاویر بیشتر از کیا کادنزا 2016

 تصاویر بیشتر از کیا کادنزا 2016

 تصاویر بیشتر از کیا کادنزا 2016

 تصاویر بیشتر از کیا کادنزا 2016

منبع پدال


نظرات