1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تایید تولید وانت بر پایه جیپ رانگلر

تایید تولید وانت بر پایه جیپ رانگلر

27 دی 1394
  • 0

سرجیو مارکیونه (Sergio Marchionne)، مدیرعامل فیات-کرایسلر در یک میزگرد با خبرنگاران در نمایشگاه اتومبیل دیترویت امسال، وجود یک پیکاپ مبتنی بر رنگلر را در آینده تأیید کرده است.

خودرویی که مدت‌ زیادی از انتظار علاقه‌مندان برای معرفی آن می‌گذرد، بر پایه نسل بعدی رنگلر که در سال ۲۰۱۷ از راه خواهد رسید، ساخته خواهد شد. البته هیچ اطلاعات رسمی دیگری در زمینه این رنگلر پیکاپ منتشر نشده است، ولی مطابق گفته مایک منلی (Mike Manley) رئیس جهانی جیپ، این خودرو به‌خوبی می‌تواند در خط تولید این برند جای خود را باز کند. «منلی» در این زمینه می‌گوید:

سرجیو و من از نزدیک بر روی برنامه‌های محصولات جیپ کار می‌کنیم و هر دوی ما، از طرفداران یک مدل احتمالی پیکاپ از رنگلر بوده‌ایم. از نظر من، یک جایگاه تاریخی برای حضور این خودرو در سری محصولات ما وجود دارد.

جیپ گذشته طول و درازی در زمینه تولید پیکاپ دارد و مدلی مانند «گلادیاتور» به مدت ۲۶ سال، از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۸۸ در خط تولید این کمپانی حاضر بوده است. در نمایشگاه دیترویت نیز با ایده معرفی دوباره این مدل، یک کانسپت جدید از آن ارائه شد و سپس در سال ۲۰۱۲، جیپ کانسپت J-12 را ساخت که از پیکاپ جیپ دهه ۱۹۶۰ میلادی الهام گرفته شده بود.

در طول سال ۲۰۱۶ و همزمان با ارائه برنامه بازنگری‌شده ۵ ساله جیپ، احتمالاً‌ خبرها و جزئیات بیشتری از این نسل جدید جیپ گلادیاتور خواهیم شنید. البته برای ملاقات از نزدیک با این پیکاپ جیپ، شاید باید تا سال ۲۰۱۸ صبر کنیم.

 تایید تولید وانت بر پایه جیپ رانگلر

 تایید تولید وانت بر پایه جیپ رانگلر

 تایید تولید وانت بر پایه جیپ رانگلر

 تایید تولید وانت بر پایه جیپ رانگلر

منبع پدال


نظرات