1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با جیپ اورلند مدل 2016

آشنایی با جیپ اورلند مدل 2016

28 دی 1394
  • 0

در منطقه «نیو انگلند» در امریکا، ماه ژانویه زمانی است که شاسی‌بلندهای لوکس فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند. بنابراین، تعجبی هم ندارد که جیپ نمایشگاه اتومبیل نیو انگلند در بوستون را برای معرفی بزرگترین چروکی که البته «گرند چروکی» نیست، انتخاب کرده است؛ یعنی چروکی اورلند مدل ۲۰۱۶.

چروکی اورلند با یک رنگ‌آمیزی تکفام، چرخ‌های ۱۸ اینچی زیبا و الگوهای کرومی، ظاهر جذاب و مناسبی پیدا کرده است. با این حال، جیپ در این مدل تصمیم گرفته که هیچ‌کدام از قابلیت‌های آفرود «چروکی» را نیز فراموش نکند. درون کابین، تقریباً تمام امکاناتی که در مدل‌های پایین‌تر چروکی به عنوان آپشن عرضه می‌شوند، استفاده شده‌اند؛ از جمله پوشش چرمی برای داشبورد، گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها، کف‌پوش‌های «بربر»، چرم «ناپا»، سیستم صوتی «آلپاین» و تریم چوبی برّاق «زِبرانو» بر روی قسمت بالای غربیلک فرمان.

مدل «اورلند» می‌تواند با هر یک از گزینه‌های در دسترس برای پیشرانه چروکی، یعنی یک موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۸۴ اسب‌بخار یا یک موتور ۳/۲ لیتری V-6 با قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار همراه گردد. هر دوی این موتورها، قدرت خود را از طریق سیستم دیفرانسیل چهار متحرک جیپ، موسوم به «اکتیو درایو II» و با حالت‌های رانندگی در مسیرهای مختلف انتقال می‌دهند. سیستم اکتیو درایو II به راننده این امکان را می‌دهد که با آزاد کردن دیفرانسیل عقب و قرار دادن خودرو در وضعیت دیفرانسیل جلو، در مصرف سوخت صرفه‌جویی کند.

در میان آپشن‌ها، گزینه‌ای مانند «گروه حفاظت کارهای سنگین» به چشم می‌خورد که شامل موتور V-6، تایر زاپاس کامل و صفحات ضربه‌گیر در زیر بدنه است. همچنین آپشن «گروه تکنولوژی» مواردی را مانند برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، صفحه شارژ بی‌سیم، سانروف و سیستم‌های دستیار راننده شامل دسیتار حرکت در بین خطوط، نوربالای اتوماتیک، دستیار پارکینگ، حسگرهای پارکینگ، کروز کنترل انطباقی و هشدار برخورد از جلو همراه با سیستم کاهش اثر برخورد به خودرو اضافه می‌کند.

جیپ چروکی اورلند ۲۰۱۶ از ابتدای بهار امسال با قیمت حداقل ۳۵ هزار و ۶۹۰ دلار می‌تواند در دسترس مشتریان قرار گیرد.

 آشنایی با جیپ اورلند مدل 2016

 آشنایی با جیپ اورلند مدل 2016

 آشنایی با جیپ اورلند مدل 2016

 آشنایی با جیپ اورلند مدل 2016

 آشنایی با جیپ اورلند مدل 2016

 آشنایی با جیپ اورلند مدل 2016

منبع پدال


نظرات