1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نمایش رسمی اولین SUV جگوار

نمایش رسمی اولین SUV جگوار

25 فروردین 1394
  • 0

سرانجام نسخه تولیدی نخستین SUV جگوار با نام F-Pace در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی می‌شود.

این خودرو بسیار شبیه مدل کانسپت C-X17 است که در سال 2013 در همین نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده بود. اندازه مدل تولیدی با نسخه کانسپت یکسان خواهد بود. طول آن 4718 میلی‌متر، عرض آن 1959 میلی‌متر و ارتفاع آن 1649 میلی‌متر می‌باشد.

در حال حاضر نمونه‌های آزمایشی در حال آخرین مراحل تست جاده هستند. در حالی که ظاهر این خودرو کاملاً مشابه نسخه مفهومی است اما درون کابین، کمی امروزی شده و شباهت به مدل‌های فعلی جگوار دارد.

جگوار F-Pace با موتورهای سری اینجینیوم خانواده لندروور-جگوار ارائه می‌شود. موتورهای بنزینی و دیزلی از این رده که در جگوار XE و لندروور دیسکاوری اسپرت نیز به کار گرفته می‌شوند. بعلاوه موتور هشت سیلندر 5.0 لیتری سوپرشارژر نیز به عنوان ممتازترین مدل، در این خودرو استفاده خواهد شد.

از لحاظ قیمت‌گذاری، F-Pace با هدف گرفتن پورشه ماکان، ب ام و X4 و مرسدس GLE با قیمت پایه حدود 35 هزار یورو وارد بازار می‌شود که البته مدل فول و لوکس آن حدود 50 هزار یورو قیمت‌گذاری می‌شود.

جگوار F-Pace نقشی حیاتی در افزودن فروش جهانی جگوار و رساندن آن به هدف فروش 200 هزار دستگاه از 80 هزار دستگاه کنونی ایفا خواهد کرد.

 نمایش رسمی اولین SUV  جگوار

 نمایش رسمی اولین SUV  جگوار

 نمایش رسمی اولین SUV  جگوار

 نمایش رسمی اولین SUV  جگوار

 نمایش رسمی اولین SUV  جگوار

 نمایش رسمی اولین SUV  جگوار

منبع پدال


نظرات