1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش جگوار – لندروور افزایش یافت

فروش جگوار – لندروور افزایش یافت

27 فروردین 1395
  • 0

فروش جگوار – لندروور افزایش یافت

ماه مارس امسال برای گروه خودروسازی انگلیسی JLR (جاگوار-لندروور) یکی از بهترین ماه‌ها بوده است چراکه موفق به فروش بیش از 25 هزار دستگاه خودرو در این ماه شده است. این عدد 16 درصد افزایش را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. بعلاوه در سه‌ماههٔ اول سال 2016 این گروه خودروسازی به فروشی بالغ‌بر 35,444 دستگاه دست‌یافته که 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2015 افزایش داشته است.

مدل دیسکاوری اسپرت با فروش 5787 دستگاه دومین محصول پرفروش لندروور پس از مدل همیشه محبوب اووک با فروش 6048 دستگاه محسوب می‌شود. پس‌ازاین دو خودرو، مدل‌های رنجروور اسپرت و دیسکاوری با فروش به ترتیب 2596 و 2578 دستگاه قرار دارند.

در سوی دیگر، علت عمدهٔ افزایش فروش جاگوار مدل جدید XE بوده است که با فروش 3142 دستگاه نزدیک به دو برابر مدل XF با فروش 1719 دستگاه، فروش داشته است. این در حالی است که فروش کلی جاگوار در سه‌ماههٔ اول 2016 تا 75 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد.

«Jeremy Hicks» مدیرعامل جاگوار لندروور در این رابطه می‌گوید:

این‌ یک ماه مارس فوق‌العاده برای گروه ما بود و با عملکرد بسیار قویِ هر دو برند توانستیم جایگاه خود به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز بریتانیا را بیش‌ازپیش تثبیت کنیم. بااین‌حال با توجه به افزایش تقاضای بازار، موفقیت ما ادامه داشته و همچنان مدل‌های اووک و دیسکاوری اسپرت در صدر فروش گروه قرار دارند. جاگوار نیز با مدل‌های جدید و جذاب XE و XF خود توانست در مارس امسال به‌تنهایی در انگلستان حدود 6000 دستگاه خودرو بفروش برساند. درحالی‌که فروش سه‌ماههٔ آن در انگلستان 76 درصد بیشتر از پارسال شده است.

جرمی هیکس در رابطه با آیندهٔ شرکت هم صحبت کرده و گفت:

با عرضهٔ مدل‌های جاگوار F-Pace و رنجروور اووک کانورتیبل به بازار، فروش ادامهٔ سال 2016 نیز به همان اندازهٔ ابتدای سال موفقیت‌آمیز خواهد بود. علاوه بر این برنامه‌های زیادی برای عرضهٔ محصولات جدید از هر دو برند نیز در دست اجرا داریم.

ما با رشد فروش مداوم درحال رسیدن به نقطهٔ عطفی هستیم و با ساخت طیف وسیعی از خودروهای کم‌مصرف و مقرون‌به‌صرفه، گروه بیشتری از مصرف‌کنندگان را به‌سوی محصولات JLR جذب خواهیم نمود.

 فروش جگوار – لندروور افزایش یافت

 فروش جگوار – لندروور افزایش یافت

 فروش جگوار – لندروور افزایش یافت

 فروش جگوار – لندروور افزایش یافت

 فروش جگوار – لندروور افزایش یافت

منبع پدال


نظرات