1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جگوار اف تایپ SVR

جگوار اف تایپ SVR

6 بهمن 1394
  • 0

بنا بر گزارش‌ها اولین تصاویر و مشخصات مدل سطح بالا جگوار F-Type SVR، پس از ورود آن به آلمان، سهواً در وب‌سایت‌ها انتشار یافته است.

جگوار F-Type R با توان ۵۴۲ اسب بخار و در دو نسخه کوپه و کانورتیبل، عرضه شده است.

با توجه به بروشور منتشر شده، قدرت نسخه SVR کمتر از مقداری هست که در شایعات پیش‌بینی شده بود و اطلاعات به‌دست‌آمده نشان می‌دهد با بهینه‌سازی‌های انجام‌شده موتور ۵.۰ لیتری V8 سوپرشارژ آن توان ۵۶۷ اسب بخار و گشتاور ۵۷۵ نیوتون متر تولید می‌کند، که تنها ۲۵ اسب بخار و ۲۵ نیوتن متر بیش‌تر از نسخه R به همراه دارد. با این حال، بر روی کاغذ، به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر از پیش‌بینی‌ها است.

برخلاف نسخه'R' که می‌توان آن را با هر دو نوع دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک سفارش داد، SVR به‌طور انحصاری با سیستم AWD و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود و (بدون در نظر گرفتن استایل بدنه) می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ را در ۳.۷ ثانیه پر کند. در مقایسه، F-Type R در نسخه AWD زمان ۴.۱ ثانیه و در نسخه RWD زمان ۴.۲ ثانیه برای پر کردن ۰ تا ۱۰۰ لازم دارد. حداکثر سرعت SVR کوپه ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت و SVR کانورتیبل ۳۱۳ کیلومتر بر ساعت است.

SVR همچنین به سیستم تعلیق اسپرت تطبیقی و دیفرانسیل الکترونیکی مجهز شده، در حالی که ارائه ترمزهای کربن سرامیکی بسیار سبک به‌عنوان یک گزینه قابل انتخاب است.

مدل دلربا SVR با یک کیت آئرودینامیکی اختصاصی عرضه می‌شود که تغییرات آن شامل قسمت‌های سپر جلو، اسپویلر عمیق، سپر عقب و تجدیدنظر در دیفیوزر و خروجی چهارقلو اگزوز، و بال ثابت عقب است. همچنین از رینگ‌های منحصربه‌فرد، ۲۰ اینچی در آن استفاده شده است.

انتظار می‌رود F-Type SVR جدید برای اولین بار در ماه مارس در نمایشگاه خودرو ژنو حضور پیدا کند.

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

 جگوار اف تایپ SVR

منبع پدال


نظرات