1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه اتوبیوگرافی جگوار هم آمد

نسخه اتوبیوگرافی جگوار هم آمد

28 خرداد 1394
  • 0

در حالی که پیش از این، عنوان اتوبیوگرافی برای مدل های رده بالای رنجروور به کار می‌رفت، دیگر شریک این شرکت یعنی جگوار هم از عنوان اتوبیوگرافی برای گل سرسبد محصولات خود استفاده خواهد کرد.

جگوار XJ مدل 2016 اتوبیوگرافی به عنوان بالاترین و بهترین مدل سدان جگوار با یک سری به‌روز رسانی‌ها نیز همراه شده است. این خودرو مبدل به یک سدان کامل شده و طول آن کشیده‌تر شده است. جلوپنجره مشبکان نیز بزرگ‌تر و عمیق‌تر شده و هماهنگی بیشتری برای مصرف هوای بیشتر موتور دارد.

چراغ‌های جلو به صورت کامل از نوع LED بوده و با گرافیکی تازه‌تر طراحی شده‌اند. چراغ‌های عقب نیز که امضای مدل XJ به نظر می‌رسند، از نوع LED می‌باشند. خروجی اگزوز بیضی شکل نیز از موارد تجدید نظر شده می‌باشد.

مهم‌ترین تغییر در جگوار XJ اتوبیوگرافی، برای تبدیل شدن به یک خودروی لوکس کامل، افزایش فضای داخلی از طریق کشیدگی بیشتر فاصله بین دو محور جلو تا عقب به میزان نیم متر است. این افزایش فاصله باعث ایجاد فضای پایی فراخ برای سرنشینان عقب و استفاده از صندلی‌های VIP شده است.

چرخ‌های بزرگ 20 اینچی آلیاژی، دیگر تغییر ظاهری این خودرو می‌باشند. روکش‌های چرم مرغوب و چوب بلوط همراه با تزئینات با کیفیت به رنگ روشن، ماساژور صندلی‌ها و سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب با دو نمایشگر 10.2 اینچی تاشو از تغییرات داخل کابین به شمار می‌آیند.

جگوار همچنین خانواده XJ را با یک مدل اسپرت R، گسترش خواهد داد. شکاف‌های سه تایی روی سپر و شکاف‌های طرفین بدنه و اسپویلر عقب به همراه چرخ‌های آلیاژی 20 اینچی از تغییرات ظاهری این مدل می‌باشند. درون کابین این نسخه هم از صندلی‌های اسپرت، فرمان اسپرت و تزئینات فیبر کربنی استفاده شده است.

مدل سال 2016 از یک فرمان الکتریکی با پاسخگویی بیشتر بهره می‌گیرد که با حذف هیدرولیک باعث کاهش مصرف سوخت نیز شده است.

شروع قیمت جگوار XJ در بازار انگلستان از 58 هزار پوند بوده و تا 100 هزار پوند برای نسخه LWD اتوبیوگرافی نیز بالا می‌رود.

 نسخه اتوبیوگرافی جگوار هم آمد

 نسخه اتوبیوگرافی جگوار هم آمد

 نسخه اتوبیوگرافی جگوار هم آمد

 نسخه اتوبیوگرافی جگوار هم آمد

 نسخه اتوبیوگرافی جگوار هم آمد

 نسخه اتوبیوگرافی جگوار هم آمد

منبع پدال


نظرات