1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. توسعه خدمات پس از فروش جاگوار

توسعه خدمات پس از فروش جاگوار

23 شهریور 1394
  • 0

گربه وحشی بریتانیایی درعین‌حال که تلاش می‌کند با اضافه کردن محصولات جدید و گسترش خط تولید حضور پررنگ‌تری در دنیای خودرو داشته باشد، تصمیم گرفته خدمات پس از فروشش را نیز برای مشتریان جدید بیشتر و وسیع‌تر کند. در این راستا برنامه جدید EliteCare برای تمامی خودرو‌های 2016 به بعد به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد. این برنامه شامل انواع خدمات پس از فروش شامل تعمیر، سرویس‌دهی و… تا سقف 5 سال/60 هزار کیلومتر می‌شود که نسبت به سقف 4 سال/50 هزار کیلومتر که برای مدل‌های قبلی ارائه می‌شد پیشرفت نسبتاً خوبی است.

از دیگر ویژگی‌های EliteCare می‌توان موارد زیر را گفت: زمان‌بندی مشخص برای سرویس و تعمیرات دوره‌ایِ کاملاً رایگانِ هر خودرو در همان 5 سالِ اول که تاکنون تنها دفعه اول به‌صورت رایگان انجام می‌شد، امداد جاده‌ای سیار که در صورت بروز هرگونه مشکل در مسیر‌های برون‌شهری به دادتان خواهد رسید و سامانه InControl جاگوار که دو رو دارد: نرم‌افزار آن امکان قفل و باز کردن خودرو و استارت زدن را از راه دور توسط اَپلیکیشن اختصاصی تلفن همراه هوشمند فراهم می‌کند، سیستم حفاظتی آن نیز هنگام باز شدن کیسه‌های هوا به‌طور خودکار با سرویس‌های اورژانسی تماس می‌گیرد و در صورت وارد شدن صدمه به خودرو می‌تواند امداد جاده‌ای را مطلع کند.

در کل شاید بتوان این‌گونه تفسیر کرد که ایده‌ی گسترده‌تر کردن خدمات پس از فروش به این دلیل جامه‌ی عمل پوشیده که باعث می‌شود بسیاری از کسانی که به خرید خودرو فکر می‌کنند جاگوار را نیز به‌عنوان یک گزینه خوب در کنار سایر اعضا در ذهن داشته باشند و با آرامش خاطر بیشتری به آن فکر کنند. بد نیست دراین‌باره نظر آقای "جو اِبِرهارد (Joe Eberhardt)" رئیس جاگوار-لندروور آمریکای شمالی را نیز بخوانیم:

چنین برنامه‌هایی اعتماد و ارزش بِرندمان را بالاتر می‌برد و رابطه نزدیکی بین ما و خریدارانمان ایجاد می‌کند که همین باعث افتخار ماست.

 توسعه خدمات پس از فروش جاگوار

 توسعه خدمات پس از فروش جاگوار

 توسعه خدمات پس از فروش جاگوار

 توسعه خدمات پس از فروش جاگوار

منبع پدال


نظرات