1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خودروی جالب اینفینیتی را بشناسید

خودروی جالب اینفینیتی را بشناسید

24 مرداد 1396
  • 0

پس از یک هفته انتشار تیزر و تصاویر ، اینفینیتی سرانجام تصاویر مدل مفهومی 9 خود را به نمایش درآورد.

معرفی خودروی جالب اینفینیتی

مدل مفهومی 9 اینفینیتی قرار است در نمایشگاه خودروهای شیک پبل بیچ به نمایش درآید.

این خودرو مانند اتومبیل‌های روزهای مدرن به "سیلور ارو" یا "تیر نقره‌ای" بنز شباهت ظاهری زیادی دارد. در مفهومی "سیلوراَرو" شاهد ریشه‌های طراحی مرسدس برگرفته از سری اتومبیل‌های مسابقه‌ای مدل W125، مدل های SLR دهه 1950و اتومبیل مسابقه سیلبرپفیل از اواخر دهه 1930 هستیم.

معرفی خودروی جالب اینفینیتی

نسخه پروتوتایپ 9 اینفینیتی با الهام از نسخه‌های مسابقه‌ای قدیمی ساخته شده است. خودرو از یک طراحی مینیمالیستی و ساده در فضای خارجی بهره می‌برد و دارای پنل‌های سخت آلومینیومی در بدنه است. کابین خودرو نیز مانند خودروهای روباز ساخته خواهد شد. درب موتور در این خودرو چندان زیبا نیست و همه تزئینات در نمای جلو در زیباتر نشدن ظاهر و رخ خودرو موثر هستند. این نمای ظاهری تاکنون بحث و جدل‌های زیادی را به همراه داشته است.

معرفی خودروی جالب اینفینیتی

بر خلاف ظاهر کلاسیک و قدیمی خودرو، پروتوتایپ 9 اینفینیتی یک مدل کاملا تک و قدرتمند است که براساس پلت فرم نسل‌های جدید نیسان ساخته شده است. موتور الکتریکی نصب شده در عقب خودرو توسط باتری‌های 30 کیلوواتی تغذیه شده و با گشتاور 320 نیوتن‌متر به صورت میانگین 148 اسب‌بخار توان قدرت دارند.

احتمالا این خودروی اینفینیتی مانند خودروهای امروزی به چشم نیاید و حتی شاخص‌های خودروهای استاندارد را نداشته باشد. با این وجود در 5.5 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر می‌رسد و احتمالا در این بخش وزن 890 کیلوگرمی خودرو بی‌تاثیر نیست. این خودرو با این وزن یکی از سبک‌ترین مدل‌های کلاس خود محسوب می‌شود. خودرو همچنین می‌تواند با بیشینه سرعت 168 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد. اعداد بخش سرعت این خودروی اینفینیتی کمی نا‌امیدکننده به نظر می‌رسند.



نظرات