1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود اینفینیتی qx30 به بازار

ورود اینفینیتی qx30 به بازار

17 مرداد 1395
  • 0

اینفینیتی QX30 مدل 2017 از ماه سپتامبر با قیمت پایه کمتر از 31 هزار دلار وارد بازار می‌شود. این خودرو در حال حاضر کوچکترین محصول اینفینیتی محسوب می‌شود و روی پلتفرم مرسدس بنز GLA ساخته شده است.

 ورود محصول جدید اینفینیتی به بازار

اینفینیتی QX30 در شش سطح و تریم مختلف در دسترس خواهد بود. نسخه معمولی، لوکس، پریمیوم، اسپرت، AWD و AWD لوکس. تمامی این مدل‌ها تنها با یک نوع موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر 208 اسبی در دسترس می‌باشند. این موتور با یک گیربکس هفت سرعته خودکار با کلاچ دوگانه جفت می‌شود.

ویژگی‌های جذاب دیگر این خودرو عبارتند از هشدار نقاط کور، هشدار خروج از لاین جاده، ترمز اضطراری و سیستم پارک هوشمند دوبل.

 ورود محصول جدید اینفینیتی به بازار

QX30 می‌تواند تعریفی جدید از یک خودروی همه فن حریف در مقیاسی کوچک باشد که در شهر، جاده‌های برو شهری و مسیرهای پیچ در پیچ و در تمام شرایط رانندگی، با هندلینگ بالا و سیستم چهار چرخ محرکه هوشمند خود بدرخشد. قیمت نسخه پایه این خودرو از 30945 دلار شروع شده و در مدل لوکس AWD به 35395 دلار می‌رسد که پایین‌تر از همتای خود در مرسدس بنز است. بعلاوه اینفینیتی هدایایی برای مشتریان این مدل جمع و جور خود نظیر دوربین‌های Gopro و هدفون‌های بی‌سیم Bose نیز تقدیم می‌کند.

 ورود محصول جدید اینفینیتی به بازار

 ورود محصول جدید اینفینیتی به بازار

منبع:carscoops



نظرات