1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کمپین تبلیغاتی اینفینیتی با شانس راندن یک خودروی فرمول 1

کمپین تبلیغاتی اینفینیتی با شانس راندن یک خودروی فرمول 1

13 مرداد 1394
  • 0

اینفینیتی یک کمپین تبلیغاتی با نام «نهایت رانندگی آزمایشی» به راه انداخته که در آن برنده خوش‌شانس می‌تواند در پشت فرمان یک خودروی واقعی فرمول یک ردبول بنشیند به صورت آزمایشی با آن رانندگی کند؛ یک ماجراجویی هیجان‌انگیز با پشتیبانی اینفینیتی.

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که وارد یک مرکز اینفینیتی شوید و یک دور رانندگی آزمایشی معمولی را کامل کنید. در این حالت، به صورت اتوماتیک، شانس آن را پیدا می‌کنید که یکی از ۲۵ فینالیست باشید و با مسابقه در برابر آنها، قابلیت‌های خود را ثابت کنید. سپس یک دوره آموزشی رانندگی را در دستگاه شبیه‌ساز ردبول شروع می‌کنید و با پرواز به دوبی، خودروی تک‌سرنشینه واقعی را تست خواهید کرد. نکته‌ای که بیشتر از همه آن را هیجان‌انگیز می‌کند این است که همه اینها کاملاً با پشتیبانی مالی اینفینیتی انجام می‌شود.

می‌توانید با تهیه بلیت یک رانندگی آزمایشی ساده در یک مرکز اینفینیتی شروع کنید. سپس باید آن را کامل کنید تا به صورت اتوماتیک در رقابت ثبت‌نام شوید. بعد از آن، همه‌چیز به شانس بستگی دارد. ۲۵ فینالیست برای مرحله بعدی این برنامه انتخاب می‌شوند؛ جایی که شانه به شانه در پیست سرعت «راکینگ‌هام» مسابقه خواهند دارد.

در این حالت، گروهی از داوران شامل سباستین بوئمی (Sebastian Buemi) قابلیت‌های رانندگی شما را ارزیابی خواهند کرد.

در ادامه امتحان‌های سخت پایان می‌یابند و یک برنده برای شروع دوره آموزشی در مرکز تست ردبول انتخاب می‌شود. وی در پشت یک دستگاه پیشرفته شبیه‌ساز رانندگی قرار خواهد گرفته که کاملاً مشابه یک خودروی فرمول یک طراحی شده است. پس از آن، شخص با یک پرواز به دوبی خواهد رفت را تا در کنار راهنمای شخصی‌اش دنیل کویات (Daniil Kvyat)، خودروی فرمول یک واقعی را براند. «دنیل کویات» راننده ۲۱ ساله‌ای است که مهارت قابل‌توجهی در رانندگی در فرمول یک دارد.

کارل بی‌لیس (Carl Bayliss)، مدیر اینفینیتی در بریتانیا در مورد این برنامه چنین می‌گوید:

تا به حال اینفیتی، چنین جایزه‌ای با این وسعت را درنظر نگرفته و ما از اینکه می‌توانیم چنین فرصتی را برای مشتریان خود ایجاد کنیم، خوشحالیم. شراکت ما با اینفینیتی ردبول ریسینگ به ما کمک کرده تا تأکید بیشتری بر جنبه‌های عملکردی خودروهایمان داشته باشیم. بنابراین فرصت تجربه نهایت رانندگی به صورت آزمایشی برای یک برنده، یک منبع الهام‌بخش واقعی برای عملکرد مدل‌های اینفینیتی خواهد بود.

تا اینجای خبر، همه‌چیز خوب و هیجان‌انگیز است. ولی در همین حال، با توجه به اینکه هیچ‌ جزئیاتی نباید ناگفته باقی بماند، باید به این موضوع اشاره کنیم که این برنامه فقط مخصوص علاقه‌مندان به اتومبیل در بریتانیا است.

 کمپین تبلیغاتی اینفینیتی با شانس راندن یک خودروی فرمول 1

 کمپین تبلیغاتی اینفینیتی با شانس راندن یک خودروی فرمول 1

 کمپین تبلیغاتی اینفینیتی با شانس راندن یک خودروی فرمول 1

 کمپین تبلیغاتی اینفینیتی با شانس راندن یک خودروی فرمول 1

منبع پدال


نظرات