1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از فولکس هندی

رونمایی از فولکس هندی

16 بهمن 1394
  • 0

شاخه هندوستان فولکس واگن از سدان کوچک و جمع و جور آمئو (Ameo) در این کشور رونمایی کرد. طبیعی است که این خودرو نمی‌تواند کاندیدای دریافت نشان خودروی برتر یا هیجان انگیز فولکس باشد. این خودرو که اختصاصاً برای بازار هندوستان توسعه یافته کاملاً جدید است اما روی پلتفرم اصلاح شده قدمی PQ25 قرار گرفته تا به عنوان یک سوپر مینی صندوقدار بتواند به خوبی در بازار رقابتی حاضر شود.

طراحی آمئو از زبان طراحی جدید فولکس پیروی می‌کند و بنابراین شباهت زیادی بین آن و سایر محصولات فولکس از جمله جتا قابل مشاهده است. این طراحی ساده و بدون فراز و نشیب، می‌تواند در دوره‌ای طولانی بدون کهنگی محسوس در بازار خودروهای ارزان قیمت، جولان دهد.

فضای داخل کابین به صورت دو رنگ بوده و ویژگی‌هایی غنی نسبت به بازار خودروی هندوستان را ارائه می‌کند. از جمله دو کیسه هوا در جلو، کروز کنترل و یک سیستم سرگرمی با پشتیبانی از MirrorLink. بعلاوه بلوتوث، زیر آرنجی مرکزی، دریچه‌های تهویه عقب، آینده خودکار کاهنده تابش، برف پاک کن خودکار در فهرست امکانات این مدل حبه چشم می‌خورند. از سویی می‌توان مواردی چون جعبه دستکش همراه با خنک کننده، سنسورهای پارک عقب و دوربین دید عقب را نیز سفارش داد.

فولکس واگن برای پیشرانه این مدل، موتور 1.2 لتری سه سیلندر با تنفس طبیعی را انتخاب کرده که به یک گیربکس 5 سرعته دستی متصل می‌گردد. کسانی که به دنبال چیزی بیشتر می گردند، می‌توانند موتور چهار سیلندر با صرفه دیزلی 1.5 لیتری توربو را انتخاب کنند که با یک گیربکس مشابه یا با گیربکس اختیاری 7 سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه DSG جفت می‌شود.

فروش سدان آمئو از نیمه دوم سال 2016 آغاز خواهد شد.

 رونمایی از فولکس هندی

 رونمایی از فولکس هندی

 رونمایی از فولکس هندی

 رونمایی از فولکس هندی

 رونمایی از فولکس هندی

 رونمایی از فولکس هندی

 رونمایی از فولکس هندی

منبع پدال


نظرات