1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هیوندا توسان 700 اسبی

هیوندا توسان 700 اسبی

4 مهر 1394
  • 0

نمایشگاه سِما در لاس وگاس هرساله شاهد خودروهای تیونینگ شده و تجهیزات مرتبط آنهاست. امسال نیز مثل سال‌های گذشته، هیوندای با همکاری بسیموتوی ژاپنی، نسخه‌های تیونینگ شده و بسیار پرقدرت خودروهای خود را به این نمایشگاه می آورد.

هیوندای توسان، با تقویتی که روی آن صورت پذیرفته می‌تواند قدرت 708 اسب بخار را در اختیار راننده خود بگذارد. رقمی که حتی یک اسب بخار از خانواده داج هلکت جنجالی نیز بیشتر است.

این کراس اوور یک برچسب آنتی کراس اوور نیز خواهد داشت. این موضوع کاملاً طبیعی است زیرا با کاهش بیش از اندازه ارتفاع آن، دیگر نمی‌توان لقب کراس اوور را بدان داد.

در حالی که یک توسان استاندارد 2016 از یک موتور 2.0 لیتری 164 اسبی سود می‌برد، این مدل، دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری با توربین‌های توربوشارژر بزرگ است. بعلاوه ECU آن نیز دچار تغییر شده تا برنامه‌ریزی سوخت و مدیریت موتور برای ایجاد چنین قدرتی مهیا گردد.

تغییرات ظاهری این مدل به تغییرات جلوپنجره مشبک، سپرها، گلگیرهای جدید، هواکش‌های بزرگ‌تر جلو برای تأمین هوای اینترکولر عظیم، چرخ‌های 19 اینچی آلیاژی و سیستم آهن کشی داخل کابین برای ایمنی در برابر واژگونی خلاصه می‌شوند. صندلی‌های نصب شده نیز از نوع سطلی مسابقه‌ای با کمربندهای 5 نقطه‌ای می‌باشند.

انتظار نداشته باشید که این مدل توسان، دیفرانسیل جلو باشد. در واقع گیربکس شش سرعته آن احتمالاً نیرو را به هر چهار چرخ گسیل خواهد نمود.

 هیوندا توسان 700 اسبی

 هیوندا توسان 700 اسبی

منبع پدال


نظرات