1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. افزایش برد هیونداهای هیدروژنی

افزایش برد هیونداهای هیدروژنی

13 دی 1394
  • 0

هیوندای از برنامه جدید خود برای سال جاری 2016 به‌منظور پرده‌برداری از خودروی هیدروژنی جدیدی خبر داده است. در حال حاضر مدل ix35 با پیل سوختی به‌عنوان اولین خودروی تولید انبوه هیدروژنی در جهان لقب گرفته است و حالا کمپانی سازنده برای پیگیری این مسیر تلاش خود را آغاز کرده است.

مدل بعدی خودرویی جدید و پایه هیدروژنی خواهد بود نه تغییر یک خودروی متداول از محصولات هیوندای به خودروی هیدروژن سوز. هیوندای از جزئیات طرح خود صحبتی به میان نیاورده است و حتی سبک بدنه این خودروی هیدروژنی دقیقاً معلوم نیست ولی به‌احتمال‌زیاد یک خودروی کراس اور خواهد بود.

هر چه که هست، سا هون کیم، رئیس تحقیقات خودروهای هیدروژنی کیا-هیوندای قول داده است که برد 500 مایلی (804 کیلومتری) برای این خودرو فراهم می‌کند و حداکثر سرعت آن به 176 کیلومتر در ساعت خواهد رسید. این ارقام به شکل قابل‌توجهی از برد 594 کیلومتری و سرعت 160 کیلومتر بر ساعتی توسان هیدروژنی بالاتر است.

هیوندای زمان دقیق عرضه این مدل برای فروش را ذکر نکرده ولی به نظر می‌رسد در انتهای این دهه میلادی یعنی نزدیک سال 2020 احتمالاً زمان ورود این خودرو به بازار جهانی باشد.

 افزایش برد هیونداهای هیدروژنی

 افزایش برد هیونداهای هیدروژنی

 افزایش برد هیونداهای هیدروژنی

 افزایش برد هیونداهای هیدروژنی

منبع پدال


نظرات