1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شاسی بلند مخوف هنسی بر اساس فورد F-250

شاسی بلند مخوف هنسی بر اساس فورد F-250

14 تیر 1394
  • 0

هنسی پرفورمنس از تیونینگ‌ »ولوچی‌رپتور» برای خودروهای مختلفی از جمله یک فورد F-150 سوپرشارژر ۶۰۰ اسب‌بخاری استفاده کرده است. در همین حال، در محصول جدید این کمپانی، گامی فراتر از این برداشته شده است. هنسی ولوچی‌رپتور شاسی‌بلند مدل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ که بر اساس فورد F-250 سوپر دیوتی پیکاپ ساخته شده، گنجایش حمل ۸ مسافر را به همراه تمام وسایل‌شان دارد و اگر بخواهیم آن را با فورد اسکپدیشن EL مقایسه کنیم، ظاهری به مراتب بهتر از آن دارد.

مهمترین مسئله در مورد این خودرو، اصلاحات گسترده مورد نیاز برای تبدیل فورد F-250 تراک به یک شاسی‌بلند بوده است. مطابق گفته هنسی، دو نوع تنظیم صندلی‌های برای این خودرو در دسترس قرار می‌گیرد. در اولین حالت، ۷ مسافر می‌توانند بر روی صندلی‌های خود قرار بگیرند و ردیف وسط دارای صندلی‌های مستقل و ردیف سوم به صورت نیمکتی خواهد بود. در همین حال، مشتریان می‌توان از گزینه ۸ مسافری با ردیف وسط به صورت نیمکتی استفاده کنند.

کیت اولیه با یک موتور بنزینی ۶/۲ لیتری V-8 با قدرت ۴۱۱ اسب‌بخار شروع می‌شود که در همین حال، از دو سوپرشارژر نیز برای آپگرید آن می‌توان استفاده کرد. ولوچی‌رپتور شاسی‌بلند در همین حال می‌تواند از یک موتور ۶/۷ لیتری دیزل نیز استفاده کند که قدرتی برابر ۴۴۰ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۱۱۹۳ نیوتن‌متر پیدا کرده است.

اصلاحات دیگر مورد استفاده در ولوچی‌رپتور شاسی‌بلند، ظاهری بی‌نظیر را برای آن ایجاد کرده‌اند؛ از جمله چرخ‌های عریض‌‌تر، سپرهای جلو و عقب سفارشی، ردیف چراغ‌های LED و یک سیستم تعلیق با تیونینگ آفرود.

روند تبدیل یک F-250 به یک ولوچی‌رپتور، نه سریع است و نه ارزان. شروع قیمت هر ولوچی‌رپتور شاسی‌بلند از ۱۵۹ هزار و ۵۰۰ دلار است و هنسی برای تکمیل پروژه به ۶ ماه زمان نیاز خواهد داشت.

 شاسی بلند مخوف هنسی بر اساس فورد F-250

 شاسی بلند مخوف هنسی بر اساس فورد F-250

 شاسی بلند مخوف هنسی بر اساس فورد F-250

منبع پدال


نظرات