1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

16 اسفند 1394
  • 0

ایتال دیزاین با نمایش کانسپت GTZero در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 در جهت خودروهای آینده گام برداشت.

قدم بزرگ این کانسپت مربوط به سیستم پیشرانه‌ی این خودرو است. پیشرانه 483 اسب بخاری GTZero از سه موتور الکتریکی تشکیل می‌شود که دو موتور برای اکسل جلو و یک موتور برای اکسل عقب در نظر گرفته شده‌اند. به نظر می‌رسد که عملکرد این خودرو متناسب با قدرت تولیدی آن باشد چراکه سرعت نهایی این خودرو به‌صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

GTZero نیرو را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند و سیستم پیشرفته فرمان پذیری تمام چرخ‌ها برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

این کانسپت با استفاده از باتری‌های تعبیه‌شده بر روی خودرو می‌تواند 500 کیلومتر را در حالت الکتریکی بپیماید. این آمار جالب‌توجه وقتی هیجان‌انگیز می‌شود که بدانیم باتری‌های این خودرو تنها در 30 دقیقه 80 درصد شارژ می‌شوند.

در کابین، کنترل‌های فیزیکی چندانی به چشم نمی‌خورند. در واقع تنها کنترلر های تعویض دنده از پشت فرمان و ترمز پارک تنها کنترلرهایی هستند که در کابین دیده می‌شوند و سایر عملیات از طریق صفحه‌نمایش لمسی OLED انجام می‌شود. صندلی‌های چرم دست‌ساز با طرح‌های آلومینیوم و کربن فضا را راحت و زیبا جلوه می‌دهد.

رینگ‌های 22 و 23 اینچی در جلو و عقب با پره‌های دوقلوی هفت‌تایی این خودرو هم با لاستیک‌های پیرلی (مدل P Zero Nero) همراه شده است. درنهایت باید بگوییم که نمی‌توان این خودروی آینده را نادیده گرفت.

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

 GTZero کانسپتی جدید از ایتال دیزاین

منبع پدال


نظرات