درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اون مدل سادش منو یاد لندروور های تو ایران میندازه.واقعا مرحبا بر این اصالت.بعد از این همه سال حتا لولای در ها و پرچ های روی گلگیر هنوز به صورت سنتی زده شده.لندروور دیفندر دیگه تکرار نمیشه.واقعا جای تاسف داره که تولیدش داره متوقف میشه
ماشین های جنگجو ، مقاوم و اسطوره ای هستند !!!!!!
اینا دارن ماشین از رده خارج میکنن ما اکه بزارن همون قدیمی هارو بازم تولید میکنیم
قیمتش تو ایران هنوز خدادتومنه
ماشین جنگجویی بود.............
آخ گفتی........
من فکر میکردم تو ایران فقط تولید میشه همین الان هم که که از جاده کرج که رد میشی جلوی شرکت مرتب یک دونه از اینا رو گذاشتن جلوی در گمون کنم سالها تولیدش توی ایران ادامه پیدا کنه
خوش به حال کس که داره تو طبیعت حالی باهاش میکنه
حقم داره جای پدر پدر پدر پدر پدر پدر ماشینمه...
لندرور دیفندر ، بنز جی کلاس ، جیپ ، اینها سلاطین آفرود هستند و جاهایی می تونند برند که شاید هیچ کس تصورش رو هم نمی تونه بکنه در خیلی از نشریات تخصصی دنیا از بین اینها بنز جی کلاس و لندرور دیفندر رو رقیب مستقیم هم می دونند و به قول نشریه تاپ گیر برای این دو خودرو نمی توان مرز یا مسیری رو مشخص کرد واقعا کارشون درسته البته در حال حاضر ته آفرود به قول همین نشریه دایناسور 6 چرخ بنز g6*6 هستش .باید گفت بدرود دیفندر دوست داشتنی و چه قدر حیف که باید با این اسطوره خداحافظی کنیم