1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جنسیس ۲۰۱۵، برترین خودروی لوکس هیوندای

جنسیس ۲۰۱۵، برترین خودروی لوکس هیوندای

30 تیر 1393
  • 5

جنسیس ۲۰۱۵

جنسیس 2015 نماینده نسل دوم سدان های لوکس هیوندای است، در هر نوع از تنظیمات فوق العاده مجهز است و برای نخستین بار سیستم پیچیده تمام چرخ محرک هیوندای را ارائه می‌دهد.

هیوندای مدل کاملا جدید جنسیس 2015 را در اتوشوی بین المللی دیترویت 2014 رونمایی کرد. بدین ترتیب نسل دوم سدان های لوکس هیوندای روی کار می آید. مدل ارجینال در سال 2009 عنوان خودروی سال آمریکای شمالی را برنده شده بود.

جنسیس 2015 یک حرکت روبه جلو برای کمپانی به حساب می آید. در این مدل هم هیوندای خودروهای لوکس خود را زیر چتر برند هیوندای روانه بازار می کند و از استفاده از کانال فروش یک برند لوکس جداگانه و پرهزینه دیگر اجتناب می کند.

جنسیس جدید در هر نوع از تنظیمات فوق العاده مجهز است. ایمنی و راحتی بیشتر در این مدل نسبت به مدل قبل و سایر مدل ها در این کلاس از ویژگی های استاندارد آن است. همچنین برای نخستین بار در یک سدان هیوندای سیستم پیچیده تمام چرخ محرک ارائه می شود که HTRAC نام دارد. بدون شک این سیستم بر قابلیت های حرکتی جنسیس خواهد افزود.

جنسیس جدید در اولسان هیوندای در کره ساخته می شود. این خودرو که آمیزه ای از پویایی، طراحی جسورانه، ایمنی برتر در کلاس سدان و فن آوری های متمرکز بر راننده است بیشتر از حد انتظار پیش رفته است. این مدل اولین خودروی هیوندای است که به آن چه کمپانی "مجسمه روان ۲.۰" می نامد تجسم می بخشد. فلسفه طراحی "مجسمه روان ۲.۰" سه عنصر اصلی طراحی را در بردارد: زیبایی شناسی روان، ظاهر مدرن هیوندای و حس و حال لوکس. فرم های روان بهبود یافته و شاهد ارائه بهتر آن ها هستیم. این فلسفه قابلیت تطبیق با طیف وسیع تری از انواع خودروها در سایزهای مختلف از CUV تا خودروهای فوق لوکس را دارد. سدان کاملا جدید سوناتا که امسال رونمایی می شود هم از این فلسفه تبعیت می کند.



نظرات

  • teran teran (8 خرداد 1395 ساعت 21:19)

    خوشگله منم میخوام جنسیس بخرم تاآخراین هفته

  • سورن امیر سورن امیر (9 تیر 1394 ساعت 11:12)

    استایلش مناسب یه خودرو لوکس نیست

  • تنبور تنبور (5 مهر 1393 ساعت 15:45)

    بهتر بود رو جلو پنجره بیشتر کار می کردند

  • فوجی فوجی (14 شهریور 1393 ساعت 22:35)

    عروسکییه واسه خودش!!!!

  • فوجی فوجی (14 شهریور 1393 ساعت 22:34)

    عروسکییه واسه خودش!!!!