1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تریلر و کاروان مسافرتی فورد

تریلر و کاروان مسافرتی فورد

17 آذر 1394
  • 0

فورد با معرفی خط تولید جدید تریلر و کاروان خود نسبت به مشتریانی که به دنبال سفر و کشف جهان اطراف خود هستند، متعهد به نظر می‌رسد.

این بار فورد مستقلاً تصمیم دارد که تولید تریلر و کمپر را تحت امتیاز خود انجام داده و به تولیدکننده شماره یک و رهبر تجهیزات اصلی برای چنین وسایلی مبدل گردد. مشتریان در بازار امریکا، عمده‌ترین خریداران تریلرهای مسافرتی و کمپرها محسوب می‌شوند. بنابراین هرکسی که مایل به سفرهای طولانی باشد می‌تواند خانه دوم خود را همواره با خود به همراه داشته باشد.

این اتاق‌های قابل سکونت مسافرتی، بیشتر از پانل‌های بدنه آلومینیومی ساخته خواهند شد. به‌عنوان مثال در مورد اتاقی که روی تراک F-150 فورد قرار می‌گیرد، تمامی اجزا و لوازم مورد نیاز از جمله فضای کافی برای خواب، پخت‌وپز، دستشویی و حمام درنظر گرفته شده است. تریلرهای مسافرتی قابل به کسل کردن نیز با طول‌های 7.32 و 6.71 متر تولید می‌شوند.

به گفته فورد، طراحی این تریلرها منحصربه‌فرد بوده و با الهام از مدل F-150 خواهد بود. هرچند تاکنون از قیمت این وسایل خبری منتشر نشده اما تولید انبوه و مکانیزه تریلر و کاروان با کیفیت بالا و نشان بیضی آبی فورد می‌تواند باعث قیمت‌گذاری مناسب‌تر شده و مورد توجه خریداران قرار گیرد.

 تریلر و کاروان مسافرتی فورد

 تریلر و کاروان مسافرتی فورد

 تریلر و کاروان مسافرتی فورد

 تریلر و کاروان مسافرتی فورد

منبع پدال


نظرات