1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات لمانز سال آینده

آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات لمانز سال آینده

24 مرداد 1394
  • 0

فورد در مورد قابلیت‌های سوپرماشین خارق‌العاده GT خود در مسابقات بسیار جدّی است. یک نسخه مسابقه‌ای اولیه از آن در ماه ژوئن برای مسابقات لمانز ارائه شده است. در عین حال، آزمایش‌های درون پیست به‌صورت «مخفیانه» و همچنین در «ملأعام» ادامه داشته است.

خبر جدید در مورد این سوپرماشین از منبع «فوکس‌نیوز اسپورتس» این است که مدل مسابقه‌ای GT LM GTE اولین دورهای پیست خود را در خاک امریکا پشت‌سر گذاشته است.

اسکات ماکسول (Scott Maxwell) و بیلی جانسون (Billy Johnson) این خودروی مسابقه‌ای جدید برای دورهای تمرینی به پیست «رود امریکا» برده‌اند. این تنها برای سومین بار است که خودرویی که توسط کارخانه «مولتی‌ماتیک» کانادا ساخته شده، قدم به پیست می‌گذارد. اولین حضور به پیست «کالابوگی موتور اسپورتس پارک» در ماه می و دومین آن نیز به ماه جولای در پیست «کانادین تایر موتور اسپورتس پارک» برمی‌گردد. همچنین تا قبل از رونمایی از این خودرو در ماه ژوئن، چند تست مختصر در مسیر مستقیم در پیست آزمایشی «لدو» در فرانسه انجام شده است.

در این گزارش آمده است که خودرویی که برای مسابقات لمانز کلاس GTE در سال ۲۰۱۶ ساخته شده، توانسته زمان غیررسمی دور مسابقه «رود امریکا» را کاهش داده و کمتر از یک ثانیه با زمان جایگاه اول کلاس GT لمانز در سال گذشته فاصله داشته باشد. در همین حال، این خودرو در طول مسیر چند بار به تیم پشتیبانی مراجعه کرده که با مشکلات جزئی همراه بوده است.

فورد GT مسابقه‌ای قرار است در ماه آینده برای تست بالانس عملکرد FIA به فرانسه برود؛ موضوعی که برای تمام خودروهای شرکت کننده در کلاس GTE سال ۲۰۱۶، از جمله مدل جدید فراری 488 GTB و ب‌ام‌و M6 GTLM اجباری است.

 آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات لمانز سال آینده

 آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات لمانز سال آینده

 آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات لمانز سال آینده

منبع پدال


نظرات