1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین بوگاتی‌های شیرونی که از کارخانه خارج شدند

اولین بوگاتی‌های شیرونی که از کارخانه خارج شدند

15 اسفند 1395
  • 1

مشتریان حق انتخاب 23 پوشش و نمای خارجی و 31 رنگ داخلی را دارند. آنها می‌توانند از میان 18 مدل کف‌پوش و 11 مدل کمربند ایمنی گزینه‌های دلخواهشان را انتخاب کنند.

 اولین بوگاتی‌های شیرون از کارخانه خارج شدند

پس از گذشت یک سال، بوگاتی اولین شیرون‌های ساخته شده برای مشتریانش را به نمایش درآورد.

این سه فرزند جدید بوگاتی در مجموع 4437 اسب‌بخار توان دارند، و فرانسه را به مقصد خاورمیانه به خصوص امارات و دیگر نقاط اروپا برای رسیدن به صاحبان جدید خود ترک خواهند کرد.

قیمت این شیرون‌ها از 2.4 میلیون یورو (2.55 میلیون دلار) بدون احتساب مالیات آغاز خواهد بود. این سه بوگاتی اولین مجموعه از 70 دستگاه شیرونی است که بوگاتی در سال جاری خواهد ساخت.

ساخت یک بوگاتی شیرون حدود شش ماه‌ طول می‌کشد. در این زمان یک تیم از کارکنان با 1800 قطعه منحصربه‌فرد بازی کرده آنها را سوار هم می‌کنند. تمامی این اتفاقات در 12 ایستگاه یا مرحله صورت می‌گیرد.

پس از آن فاز شخصی‌سازی شروع شده و مشتریان برای انتخاب رنگ و برخی از ترکیبات ویژه به عرصه ساخت ورود می‌کنند. مشتریان حق انتخاب 23 پوشش و نمای خارجی و 31 رنگ داخلی را دارند. آنها می‌توانند از میان 18 مدل کف‌پوش و 11 مدل کمربند ایمنی گزینه‌های دلخواهشان را انتخاب کنند. احتمالا شیرون‌ها به سریع‌ترین خودروهای خیابانی جهان تبدیل خواهند شد. پس از ساخت خودروها تحت سخت‌گیرانه‌ترین آزمایش‌ها قرار خواهند گرفت.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • محمد رضا محمد رضا (15 اسفند 1395 ساعت 21:10)

    منم چندتاشو سفارش دادم