1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

19 اردیبهشت 1394
  • 0

ماشین‌بازها و عاشقان چهارچرخ همیشه دوست داشته‌اند که ابرخودروهای موردعلاقه‌شان را طبق سلیقه خود طراحی کنند و به‌اصطلاح مَرکبی را که آرزوی داشتنش را در سر می‌پرورانند همان‌گونه که می‌خواهند بسازند و از دیدن آن لذت ببرند. از طرفی این موضوع از سوی خودروسازان هم موردتوجه بوده و بسیاری از آنان در وب‌سایت‌های اینترنتی خود شبیه‌سازانی (Configurator) در نظر می‌گیرند تا خریداران بالقوه و علاقه‌مندان بتوانند مدل‌های کمپانی را طبق چیزی که در ذهنشان دارند بیارایند؛ چون علی‌رغم این‌که استفاده از این نرم‌افزارها در سطحی‌ترین حالت یک تفریح دل‌نشین ماشینی است اما در جدی‌ترین حالت هم می‌تواند شروع ثبت سفارش یک سوپراسپورت گران‌قیمت یا حتی یک سدان لوکس باشد (همانند چیزی در وب‌سایت خودروسازانی چون رولزرویس، بوگاتی، مک‌لارن و فِراری می‌بینیم) و این یعنی یک قدم مؤثر به سمت فروش یک دستگاهِ بیشتر برای کمپانی!

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که میزان کارآمدی و جامعیت شبیه‌سازها بسیار مهم است، به‌طوری که هنگام استفاده از آن‌ها باید احساس کنید خودروی موردنظرتان روبروی شماست و می‌توانید طبق سلیقه خود آن را شخصی‌سازی کرده و خریداری نمایید. درواقع موضوع ازاین‌قرار است که این نرم‌افزارها اصلاً به‌منظور ایجاد یک تفریح پیش‌پاافتاده ساخته نمی‌شوند و خودروسازان با یک برنامه‌ریزی و تمرکز و هدفِ از پیش تعیین‌شده‌ی مشخص اقدام به ساخت و ارائه‌ی آن‌ها می‌کنند.

یکی از خودروسازانی که همیشه در صنعت ساخت شبیه‌سازهای گوناگون برای خودروهای خیابانی و مسابقه‌ای پیشرو بوده فِراری است. این کمپانی برای تمامی مدل‌های سبد فروش خود شبیه‌سازهای جالب و شاملی در نظر می‌گیرد تا اگر نمی‌توانید یک فِراری بخرید حداقل یک نمونه آنلاین از رؤیای خود بسازید و تصویرش را ذخیره کنید!

به‌تازگی این کمپانی شبیه‌ساز مدل جدید خود یعنی 488 GTB را نیز راه‌اندازی کرده است. این نرم‌افزار هم مانند مدل‌های قبلی بسیار وسیع و کامل است و طراحی و تنظیمات بسیار مناسب و همه‌جانبه‌ای را در تمامی قسمت‌های خودرو در اختیار کاربر قرار می‌دهد که دید 360 درجه خودرو و قابلیت مشاهده نحوه تلألؤ و بازتاب نور روی رنگ انتخابی برای بدنه جزئی از آن هستند. برای این اسب توربو 26 رنگ بدنه و 2 رنگ برای سقف وجود دارد؛ نعل‌های آن نیز دارای 2 نوعِ مختلف با 3 پرداختِ بیرونی متفاوت هستند. نکته جالب اینجاست که کالیپرهای ترمز هم می‌توانند با 9 سایه‌رنگ مختلف رنگ‌آمیزی شوند! مثل همیشه امکان اضافه کردن قطعات سفارشی فیبر کربن به بدنه، داخل کابین، آستانه‌ی درها و کلاهک مرکزی رینگ‌ها وجود دارد. برای مبلمان کابین آن هم 5 نوع صندلی با 15 رنگ کلی و 16 رنگ دوخت قابل انتخاب است.

زمان ساخت و نحوه‌ی قیمت‌گذاری 488 GTB هنوز مشخص نیست اما حدس و گمان‌ها بر این است که از سال 2016 میلادی و با بهایی در حدود 275,000 دلار به صف پرچم‌داران مارانللو خواهد پیوست.

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

 پیکربندی دلخواه فراری 488 GTB

منبع پدال


نظرات