1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برخی از ویژگی‌های خودروی برقی زیبای تسلا ۳

برخی از ویژگی‌های خودروی برقی زیبای تسلا ۳

31 مرداد 1396
  • 0

خودریو برقی تسلا ۳، یک خودروی الکتریکی زیبا و پیشرفته از نوع سدان است که بتازگی توسط شرکت تسلا در ایالات متحده آمریکا رونمایی شد. این خودرو می‌تواند در هر بار شارژ تا ۳۴۶ کیلومتر را بپیماید.

 برخی از ویژگی‌های خودروی برقی زیبای تسلا ۳

یکی از ویژگی های منحصربفرد این خودرو، انتخابی بودن سان روف شیشه ای آن است چرا که بسیاری از مردم طرفدار سانروف و یا سقف شیشه ای نیستند، بنابراین می توانند بجای آن، از سقف فلزی که از جنس خود بدنه خودروست، سفارش دهند.

 برخی از ویژگی‌های خودروی برقی زیبای تسلا ۳

یکی دیگر از ویژگی های تسلا۳ که آنرا از بسیاری از خودروهای برقی کوچک متمایز می سازد، صندوق عقب به نسبت جادار آن است که این امر، آن را برای سفرهای جاده ای مناسب می سازد. با اینکه این مدل نسبت به مدلهای قبلی تسلا اس و تسلا ایکس، کوتاه‌تر و باریکتر است، اما به گونه ای طراحی شده که ۵ نفر بزرگسال براحتی بتوانند در آن جاگرفته و به سفر بروند.

 برخی از ویژگی‌های خودروی برقی زیبای تسلا ۳

ویژگی دیگر آن این است که اپلیکیشن تسلا می تواند بجای سوئیچ این خودرو استفاده شود. تا زمانیکه گوشی هوشمند شما همراهتان است، نیازی به سوئیچ برای ورود و خروجتان به خودرو نخواهید داشت و اگر کسی بجز شما بخواهد از آن استفاده کند، می توانید کارت اعتباری موقت مخصوص تسلا را بجای سوئیچ به او بدهید تا بتواند از خودروی شما استفاده کند.

این شرکت مدل تسلا ۳ خود را به تکنولوژی استاندارد رانندگی خودکار مجهز کرده و در صورتیکه تمایل به رانندگی اتوپایلوت داشته باشید می توانید با پرداخت پول بیشتر این گزینه را هم سفارش دهید.

 برخی از ویژگی‌های خودروی برقی زیبای تسلا ۳

تسلا ۳ نیز همانند مدل های اس و ایکس تسلا، این خودرو مجهز به سوپرشارژ است. این شرکت اعلام کرده که در آینده جهت رفاه حال خریداران، تعداد ایستگاه‌های شارژر خودرو در جهان را از ۳۶۰۸ عدد به ۷۲۰۰ می‌رساند. دسترسی به این جایگاه‌ها برای دارندگان محصولات تسلا رایگان است. این شرکت به تازگی در سراسر جهان ۲۱۵ ایستگاه شارژ جدید را راه‌اندازی کرده و قول افتتاح ایستگاه‌های بیشتری را برای شارژ خودروهای برقی داده است.

منبع ایسنا


نظرات