1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی جزئیات جدید از نیسان قشقایی فیس ‌لیفت 2018

معرفی جزئیات جدید از نیسان قشقایی فیس ‌لیفت 2018

29 خرداد 1396
  • 0

نیسان قشقایی بهبود یافته برای عرضه در اروپا آماده می‌شود و این کمپانی ژاپنی اخیراً جزئیات شاسی‌بلند جدید خود را منتشر کرده است. نیسان در نسخه فیس لیفت بر روی 4 چیز متمرکز بوده است: طراحی خارجی، کیفیت بهتر کابین، سواری و اضافه شدن تجهیزات نیمه خودران جدید کمپانی.

 معرفی  جزئیات جدید از نیسان قشقایی فیس ‌لیفت 2018

همچنین در مدل فیس لیفت شده تریم فول کامل و جدید تکنا پلاس معرفی شد که تلاش دارد شخصیتی لوکس‌تر به قشقایی دهد تا این خودرو بتواند با رقبای مرغوب‌تر رقابت کند. قشقایی تکنا پلاس هم اکنون با صندلی‌های چرمی ناپای نرم، سیستم صوتی مرغوب Bose به همراه 8 بلندگو، پوشش آینه‌های جانبی نقره‌ای و ریل‌های سقف عرضه می‌شود.

تمامی مدل‌های نیسان قشقایی جدید هم‌اکنون با کابینی عرضه می‌شوند که موادی باکیفیت‌تر دارد. از شاخصه‌های کابین می‌توان به غربیلک فرمان جدید D شکل، ورودی‌های هوا و دستگیره‌های درب ساخته شده از مواد بهتر و دوخت جدید برای استراحت گاه دست کنسول مرکزی اشاره کرد.

دیگر تجهیزات عبارت‌اند از شیشه‌های برقی با پاور برای هر 4 درب، صندلی‌های جلوی جدید با حمایت بیشتر و پشتی نازک‌تر برای افزایش فضای زانوی عقب و اینترفیس جدید برای سیستم اطلاعات سرگرمی.

 معرفی  جزئیات جدید از نیسان قشقایی فیس ‌لیفت 2018

بخش جلویی نیسان قشقایی جدید کاملاً بازنگری شده و هم‌اکنون دارای سپری جدید، جلوپنجره V موشن و چراغ‌های جلوی جدید با لامپ‌های روز روشن LED می‌باشد. سپری بازطراحی شده در عقب نیز به همراه چراغ‌های LED به چشم می‌خورند. مصرف‌کنندگان خواهند توانست از بین رینگ‌های 17 تا 19 اینچی یکی را انتخاب کرده و نیسان دو رنگ جدید آبی و برنز را به لیست آپشن ها اضافه کرده است.

شاسی خودرو اصلاح شده و شاهد دامپرها و فنرهای نرم‌تر هستیم. نیسان همچنین سختی میله‌ی ضد لغزش را برای توازن عملکرد هندلینگ افزایش داده است.

این کمپانی ژاپنی مواد ایزوله کننده صدای بیشتری را به کابین و درب‌ها اضافه کرده و شیشه‌های عقب نیز برای کاهش لرزش و صدا ضخیم‌تر هستند.

 معرفی  جزئیات جدید از نیسان قشقایی فیس ‌لیفت 2018

سیستم پروپایلوت نیمه خودران نیسان قادر است فرمان، شتاب گیری و ترمز خودرو را در تک لاین بزرگراه‌ها و در زمان ترافیک سنگین یا حرکت با سرعت بالا کنترل کند. این سیستم با سه تکنولوژی دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و پایلوت ترافیک ترکیب شده و از طریق دکمه روی فرمان می‌توان آن را فعال کرد.

این خودرو از ماه جولای در اروپا عرضه و قیمت آن نیز در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

منبع پدال


نظرات