1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اروپایی ها به هوندا اطمینان کردند

اروپایی ها به هوندا اطمینان کردند

18 بهمن 1394
  • 0

در یک ارزیابی قابلیت‌اطمینان که توسط سازمان اروپایی مصرف‌کنندگان و کاربران (OCU) در بین بیش از ۳۰ هزار راننده انجام شده، برند هوندا در جایگاه نخست قرار گرفته است. در این بررسی که بیش از ۱۷۸ مدل خودروی مختلف شرکت داشته‌اند، هوندا موفق به دریافت امتیاز اطمینان ۹۳ از ۱۰۰ امتیاز ممکن شده و همچنین، ۷۹ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کرده‌اند که یکی از مدل‌های هوندا را به دیگران پیشنهاد خواهند کرد.

هوندا جاز در کلاس خودش، جایگاه نخست را داشته و پشت‌سر آن، تویوتا پریوس و رنو کلیو با موتور ۱/۱ لیتری بنزینی قرار گرفته‌اند. سایر مدل‌های کمپانی هوندا نیز با امتیازاتی مشابه در کلاس مربوطه روبرو بوده‌اند؛ از جمله سیویک، CR-V و اینسایت که در بین ۱۰ مدل برتر سگمنت‌ها قرار داشته‌اند.

بررسی OCU بر روی قابلیت اطمینان متمرکز بوده و از شرکت‌کنندگان در مورد تجربه خرابی در سال گذشته و نوع مشکلاتی که راننده با آنها مواجه شده، سؤال شده است. مطابق نتایج این ارزیابی، از هر ۳ راننده، یک نفر در سال گذشته دچار مشکل در خودروی خود شده و در ۱۶ درصد موارد، این موضوع در حین رانندگی اتفاق افتاده است. بیشترین عامل خرابی، مشکل در سیستم برق‌رسانی و پس از آن سیستم‌های ترمز و الکترونیک موتور بوده است. فیلیپ راس (Philip Ross)، معاون ارشد هوندا موتور اروپا در این رابطه می‌گوید:

قابلیت‌اطمینان و کیفیت مترادف با برند هوندا هستند. نتایج این بررسی، اهمیت تعهد کیفیت هوندا را نسبت به مشتریانش نشان می‌دهد. برای هوندا مهم است که مشتریان از لذت مالکیت یک هوندا و رانندگی با آن بهره‌مند شوند؛ آن هم با دانستن اینکه احتمال خرابی خودرویشان در کمترین حالت ممکن است.

 اروپایی ها به هوندا اطمینان کردند

 اروپایی ها به هوندا اطمینان کردند

 اروپایی ها به هوندا اطمینان کردند

 اروپایی ها به هوندا اطمینان کردند

منبع پدال


نظرات