1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کم مصرف ترین سه چرخه دنیا

کم مصرف ترین سه چرخه دنیا

1 اردیبهشت 1393
  • 0

Elio نام شرکتی تقریبا بیگانه و نا آشنا بوده که از سال 2008 در حال تولید خودوهای خاص و منحصر بفرد می باشد . کارخانه این خودرو ساز که در امریکای شمالی واقع شده است ، در حال تولید خودرویی سه چرخ بوده که واقعا کم مصرف می باشد و خرید آن ظاهرا هزینه های خودرویی شما را به شدت کاهش می دهد .

این خودرو که بنا بر ادعای کارخانه سازنده قرار است در سال 2015 وارد بازار گردد ، با نام Elio P4 شناخته شده و تا به امروز 8000 نفر درخواست خرید آنرا به شرکت داده و خواستار داشتن این خودرو در زمان ارائه آن شده اند ، البته این تعداد در برابر قیمت و هزینه های نگهداری پایین این خودرو عددی کوچک بشمار می آید ، اما در بازاری که مملو از خودروهای مدرن و با امکانات رفاهی فراوان بوده ، شاید عددی مناسب باشد .

قیمت این خودرو کوچک 6800 دلار اعلام گردیده که باید در انتظار ورود این خودرو و استقبال مردم از خرید این خودرو کوچک و کم مصرف ، باشیم .

بر طبق اطلاعات کارخانه سازنده ، این خودرو دارای موتور 3 سیلندر به حجم 0.9 لیتر بوده که توان خروجی برابر با 55 اسب بخار داشته و می تواند شما را تا حداکثر 161 کیلومتر بر ساعت همراهی نماید ، اما پس از آن دیگر این خودرو قادر به شتاب گیری نمی باشد ، البته مزایایی هم این محدودیت ها دارد و این مزایا طی مسیری 1081 کیلومتری بدون سوخت گیری مجدد می باشد .

طبق اعلام شرکت سازند ، تولید این خودرو از سه ماهه اول سال آینده میلادی ( سال 2015 ) شروع شده و پس از آن این خودرو در بازارهای مصرف عرضه خواهد شد .

تا زمان ورود رسمی این خودرو به بازار باید منتظر ماند و تنها به دیدن این تصاویر و اطلاعاتی محدودی که کارخانه سازنده از این خودرو منتشر داشته است ، اکتفا نماییم تا اطلاعات دقیق تر و بهتری از این خودروی کم مصرف بدست آوریم و در اختیار شما هراهان همیشگی سایت خودرو قرار بدهیم .



نظرات