1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هدیه نخست‌وزیر انگلستان به همسرش: نیسان میکرای 2100 دلاری!

هدیه نخست‌وزیر انگلستان به همسرش: نیسان میکرای 2100 دلاری!

10 خرداد 1395
  • 1

نخست وزیران و روسای جمهور کشورهای مختلف ممکن است که از لیموزین‌های لوکس و مسلح یا شاسی بلندهای فول سایز برای جابجایی استفاده کنند اما همسر دیوید کامرون نسخت وزیر انگلیس از یک نیسان میکرای دست‌دوم استفاده خواهد کرد.

نیسان میکرا

طبق گفته‌ی گاردین، کامرون اخیراً برای خرید یک سوپرمینی ژاپنی، از مرکز فروش خودروهای دست‌دوم بازدید نموده و این میکرای کوچک را با قیمت 1495 پوند معادل 2167 دلار پیدا کرده است.

یان هریس، فروشنده‌ی خودرو می‌گوید:

نیسان میکرا من تخفیفی به او ندادم. او هزینه‌ی بازدید را پرداخت و این خودرو را انتخاب کرد. سپس فکر کردم که من این خودرو را به نخست‌وزیر فروخته‌ام! فکر کردم تیم امنیتی کامرون خیال می‌کنند این موردی عجیب است اما من فقط همانند یک مشتری عادی با او برخورد کردم. اما این شبیه خریدن یک خودروی 30 هزار دلاری نبود، آن موقع شاید اوضاع اندکی متفاوت بود.

نیسان میکرای ذکر شده کارکرد 148,060 کیلومتری دارد و به رنگ آبی است. هریس در خاتمه می‌افزاید:

نیسان میکرا من از کامرون درباره‌ی سیاست چیزی نپرسیدم. مطمئناً شما نمی‌خواهید که با یک خریدار شروع به بحث درباره‌ی سیاست بکنید و از آن‌ها درباره‌ی عقاید سیاسی خود پرس‌وجو کنید! سپس به شما بگویند: صبر کن! من دیگر از شما خودرو نمی‌خرم!

نیسان میکرا

نیسان میکرا

منبع: پدال



نظرات

  • لستر آنلاکی لستر آنلاکی (11 خرداد 1395 ساعت 11:34)

    آشغالترین ماشین توی این کلاس هست این ماشین.در واقع هیچ چیزش ژاپنی نیست،نیسان که با رنوی فرانسه ادغام شده و خیلی از مدلهاش رو رنو طراحی میکنه و این نیسان مایکرا هم ساخت هند هست.فکر کنم لیاقت همون زن کامرون همین حد باشه.