1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آئودی S5 کوپه سفارشی

آئودی S5 کوپه سفارشی

28 آبان 1394
  • 0

در تالار عمومی «نکارسولم» آئودی، هم‌اکنون یک آئودی S5 کوپه کاملاً سفارشی به رنگ قهوه‌ای ماهون (Mahogany Mica) را به نمایش گذاشته شده است.

سال آینده یک مدل جدید از راه خواهد رسید و A5 کوپه رفته‌رفته به سمت بازنشستگی پیش می‌رود؛ با این حال، و مخصوصاً در این نسخه ویژه S5، هنوز هم تازگی و طراوت خود را حفظ کرده است. این کوپه پرفورمنس از رنگ بدنه خاص قهوه‌ای ماهون آئودی استفاده کرده که ۲۴۰۰ یورو هزینه در بر دارد و همین‌طور بر روی چرخ‌های آپشن ۱۹ اینچی ۱۰ پره‌ای آلومینیومی با پره‌های طرح Y قرار گرفته است. این چرخ‌ها در پوشش تایرهایی با ابعاد 255/35 R19 قرار گرفته‌اند و برای داشتن آنها به ۱۹۵۰ دلار هزینه اضافی نیاز است.

به داخل کابین که قدم می‌گذاریم، صندلی‌ها و پنل درها با چرم کلاسیک و قرمز رنگ «والکونا» جلب‌توجه می‌کنند. همچنین قسمت‌های نقره‌ای به همراه تریم‌های آلومینیومی و چوبی، سطح طراحی داخلی آئودی را از این هم فراتر می‌برند. این در حالی است که مجموعه ابزارهای ویژه آئودی و طراحی دو رنگ غربیلک فرمان در پوششی از چرم با رگه‌های نقره‌ای که کاملاً با طراحی صندلی‌ها منطبق است، مشاهده می‌شوند.

اگر می‌خواهید منتظر S5 بعدی باشید، این مدل همراه با مدل استاندارد A5 کوپه در نیمه دوم سال آینده میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. در این مدل، از یک موتور جدید ۳ لیتری V6 TFSI استفاده می‌شود که قدرتی برابر ۳۴۹ اسب‌بخار دارد و گشتاور خروجی‌اش به ۵۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد؛ یعنی همان چیزی که اخیراً در S4 / S4 آوانت دیده شده است. این قدرت از طریق یک گیربکس جدید ۸ سرعته تیپ‌ترونیک به یک سیستم AWD کواترو هدایت می‌شود. این سیستم گیربکس جدید هم تعویض دنده‌های سریعتری دارد و هم مصرف سوخت کمتری را به همراه خواهد داشت.

A5 / S5 اسپورت‌بک نیز مدل‌های دیگری هستند که به این جمع در سال ۲۰۱۶ اضافه می‌شوند و پس از آن، نوبت به A5 / S5 کابریولت در نیمه اول سال ۲۰۱۷ می‌رسد.

 آئودیS5  کوپه سفارشی

 آئودیS5  کوپه سفارشی

 آئودیS5  کوپه سفارشی

 آئودیS5  کوپه سفارشی

 آئودیS5  کوپه سفارشی

 آئودیS5  کوپه سفارشی

منبع پدال


نظرات