1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مشکل دید عقب در کراس اوورهای کوپه

مشکل دید عقب در کراس اوورهای کوپه

29 مهر 1394
  • 0

مسئول طراحی سیتروئن طراحی کراس اورهای کوپه را به خاطر محدودیت دید به عقب به واسطه سبک خاص طراحی، خطرناک خواند.

فردریک دوورنیر رئیس بخش طراحی بیرونی سیتروئن دراین‌باره به پایگاه خبری کارادوایس گفت:

چیزهای فانتزی یک کوپه مثل ب‌ام‌و X4 و X6، مرسدس بنز GLE کوپه و مدل آینده‌ی GLC کوپه درنهایت به خاطر شیب زیاد سقف در قسمت عقب تبدیل به یک طرح خطرناک می‌شود. این شیب سقف که دید در عقب را به‌شدت کاهش می‌دهد فضای بار و همچنین فضای سر در قسمت عقب را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دوورنیر همچنین بیان کرد که این طراحی بد که با تقلیدی کورکورانه دنبال شده را نمی‌پسندد چرا که تنها طرح و ایده‌ای جدید است. به نظر او طرح‌های جدید باید بر روی ترکیبی از راحتی، عملکرد و دید مناسب متمرکز شود تا رانندگی برای هر کسی راحت شود. او در ادامه‌ی این بیانیه به خودروی C4 کاکتوس اشاره داشت. این خودرو که مسلماً به یکی از موفقیت‌های کمپانی پژوسیتروئن تبدیل می‌شود همان خودرویی است که پژو برای بازگشت به دوران طلایی‌اش به آن نیاز دارد.

وی اعلام کرد که در حال حاضر سیتروئن بر روی یک شاسی‌بلند سایز متوسط کار می‌کند و این خودرو نهایتاً تا دو سال آینده وارد بازار می‌شود. جزییات و مشخصات فنی این مدل تا امروز فاش نشده است اما انتظار می‌رود که این خودرو مشخصات مشترکی با کانسپت ایرکراس داشته باشد. کانسپتی که پیش‌تر در نمایشگاه خودروی شانگهای چین معرفی‌ شده بود.

 مشکل دید عقب در کراس اوورهای کوپه

 مشکل دید عقب در کراس اوورهای کوپه

 مشکل دید عقب در کراس اوورهای کوپه

منبع پدال


نظرات