1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از DS 4S در نمایشگاه پکن

رونمایی از DS 4S در نمایشگاه پکن

8 اردیبهشت 1395
  • 0

کشور چین یکمی از بزرگ‌ترین بازارهای محصولات برند لوکس سیتروئن یعنی DS می‌باشد. بنابراین هر ساله در نمایشگاه پکن باید منتظر شنیدن اخبار جدیدی از دی اس باشیم. DS 4S نیز از این قاعده مستثنی نیست و اولین نمایش رسمی آن را در نمایشگاه پکن امسال شاهد بودیم.

این خودرو یک نسخه منحصر به فرد است که در مرکز تولید شنژن سیتروئن در چین ساخته می‌شود. در واقع این چهارمین محصول از خانواده DS است که در این تأسیسات ساخته می‌شود.

طراحی DS 4S در فرانسه انجام گرفته و مخلوطی از DS4 و DS4 کراس بک می‌باشد. اما تفاوت‌های زیادی نیز با آنها دارد. تغییرات این مدل نسبت به دو خودروی یادشده شامل چراغ‌های جلوی جدید، سپر و چراغ مه شکن و نوارهای اضافی درون چراغ‌ها می‌باشد. در قسمت پشت نیز از چراغ‌ها و سپر متفاوتی بهره گرفته شده است. بعلاوه از اگزوزهای دوقلوی اسپرت دران استفاده گردیده است. این خودرو به عنوان یک مدل لوکس از تزئینات کرومی نیز استفاده زیادی نموده است.

از ویژگی‌های این خودرو، داشبورد دست ساز آن است که تولید هر کدام از آنها تا 8 ساعت طول می‌کشد. بدین ترتیب یک داشبورد و کابین با هنر دستی و با کیفیت بسیار بالا به دست می‌آید. این خودرو همچنین در بخش فاصله بین دو محور، طویل‌تر شده که بیشتر برای بازار چین مناسب است. بعلاوه سیستم تعلیق آن نیز مورد تجدید نظر قرار گرفته است.

سه گزینه پیشرانه برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند. از جمله دو موتور بنزینی 1.8 لیتری با قدرت‌های 160 و 200 اسب بخار که از سیستم توربو شارژر استفاده می‌کنند. موتور سوم نیز یک گزینه 1.2 لیتریPuretech 130 اسبی می‌باشد. همه این پیشرانه‌ها از یک نوع گیربکس شش سرعته خودکار EAT6 سود می‌برند.

 رونمایی از DS 4S  در نمایشگاه پکن

 رونمایی از DS 4S  در نمایشگاه پکن

 رونمایی از DS 4S  در نمایشگاه پکن

 رونمایی از DS 4S  در نمایشگاه پکن

 رونمایی از DS 4S  در نمایشگاه پکن

منبع پدال


نظرات