1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

20 آبان 1394
  • 1

در نمایشگاه امسال SEMA، پرده‌های زیادی از روی محصولات مختلف کشیده شده و از این لحاظ، فضای رقابت سنگینی بر این نمایشگاه حکمفرما بوده است. شورولت نیز در کنار نسخه‌های ویژه‌ خود از کامارو و اسپارک، از سه نسخه سفارشی از سیلورادو در لاس‌وگاس رونمایی کرده است که در ادامه، آنها را معرفی می‌کنیم.

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

کانسپت شورولت سیلورادو 3500HD کید راک مدل ۲۰۱۶

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

شورولت برای ساخت مدل منحصر به فرد 3500HD به سراغ کید راک (Kid Rock) افسانه‌ای در دیترویت رفته است تا تراکی طراحی کند که «کلاس کاریِ امریکایی‌ها» را گرامی بدارد. این تراک بزرگ با مجموعه‌ای از تغییرات ظاهری، از جمله یک جلوپنجره بزرگ از جنس کروم، یک نشان بزرگ شورولت در درب عقب و لوله‌های بزرگ کرومی برای سیستم اگزوز.

درون کابین، سیلورادو یک پکیج کامل «کید راک» دریافت کرده که شامل تجهیزاتی چون چرم خاکستری (Sly Cool Gray) همراه با الگوهایی از جنس فاکس متالیک است. همچنین یک طراحی مشکی برای پنل ابزارها و همین‌طور کف‌پوش‌ها، جلوه‌ای خاص برای کابین سیلورادو ایجاد کرده‌اند.

نکته قابل‌توجه در مورد این کانسپت، اتصال یک تریلر در عقب آن است که دو کوآد اسکی «گیبز اسپورتس» با خود حمل می‌کند.

کانسپت شورولت سیلورادو ریال‌تری بون کالکتور مدل ۲۰۱۶

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

برای اینکه «کید راک» تنها ستاره مشهور سیلورادو در نمایشگاه SEMA نباشد، شورولت به سراغ مایکل وادل (Michael Waddell) ستاره سری مستند «شکارچی استخوان» رفته و با همکاری کمپانی استتار «ریال‌تری»، یک نسخه خاص از سیلورادو 1500 برای زندگی در شرایط سخت خارج از محیط شهری تولید کرده است.

سیلورادو ریال‌تری بون کالکتر تجهیزات مختلفی در زمینه آفرود اضافه کرده است؛ از جمله تایرهای بزرگ خارج از جاده‌ای که بر روی چرخ ۲۲ اینچی سیاه‌رنگ شورولت کشیده شده‌اند. همچنین این پکیج جدید آفرود شوورلت مواردی چون یک میله پوش در جلو، پلکان کمکی و اسپورت‌بار کف بارگیر اضافه می‌کند. این در حالی است که یک کیت سیستم ترمز با ابعاد بزرگ نیز ارائه شده که در آن کالیپرهای ۶ پیستونه و دیسک‌های ۴۰۹ میلی‌متری استفاده می‌شوند.

برای گشت‌زنی‌های آخر شب نیز یک نوار چراغ روشنایی بر روی اسپورت‌بار عقب، در کنار یک سیستم منحصر به فرد تنظیم‌کننده فضای قسمت بارگیر بهره گرفته شده است. درست در پشت‌سر کابین، یک یخچال کوچک برای نوشیدنی و مواد غذایی دیده می‌شود. همچنین در بدنه تراک، گرافیک‌های ویژه «ریال‌تری» و الگوهای سبز «شکارچی استخوان» را می‌بینیم که تغییرات ظاهری جالبی را ایجاد کرده‌اند. این در حالی است که در داخل کابین، یک مجموع ابزارهای اختصاصی با دوخت سبز برای صندلی‌ها، کنسول و فرمان درنظر گرفته شده است.

کانسپت شورولت سیلورادو اسپیشال آپز مدل ۲۰۱۶

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

 مدلهای مختلف شورولت سیلورادو در سِما

شورولت یک کانسپت ویژه از سیلورادو 1500 Z71 با عنوان «اسپیشال آپز» تولید کرده که طرح رنگ‌آمیزی بدنه سه طیف آبی‌رنگ آن از لباس نیروهای دریایی گرفته شده است.

در زیر این پوسته سه‌رنگ، شورولت مجموعه‌ای از تجهیزات خود را اضافه کرده تا این تراک برای شرایط سخت خارج از جاده آماده کند. سپر محافظ زیر بدنه، راکر گارد‌ها، چراغ‌های LED آفرود، یک اسپورت‌ بار،قاب گل‌گیرها ، تایرهای آفرود و چرخ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی، از جمله مواردی هستند که «اسپیشال آپز» را برای رفتن به هر نقطه‌ای از دنیا آماده می‌کنند. در همین حال، یک سیستم ویژه حمل وسایل GearOn، با بست‌ها و مهارهای خود، کارآیی سیلورادو را بیشتر از قبل می‌کند. همچنین یک پکیج ترمز جدید، سیستم مکش هوا و اگزوز از «شورولت پرفورمنس» در این کانسپت استفاده شده‌اند.

این سه کانسپت ویژه شورولت سیلورادو، اولین رونماییِ رسمی خود را در نمایشگاه اتومبیل SEMA 2015 تجربه می‌کنند.

منبع پدال


نظرات

  • فهیمه نوروزی فهیمه نوروزی (6 اردیبهشت 1396 ساعت 10:47)

    با سلام
    اگر شما کانال تلگرام در خصوص ماشین ، یا ماشین های افرود دارید ممنون میشم برای من ارسال کنید..