1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. گزینه حذف صندوق بار در شورولت کلرادو 2015

گزینه حذف صندوق بار در شورولت کلرادو 2015

19 اسفند 1393
  • 2

شورولت کلرادوی ۲۰۱۵ گزینه جدید «حذف صندوق بار» را ارائه داده که برای خریدارانی است که به دنبال یک پیکاپ معمولی نیستند. این تراک‌های پیکاپ به صورت استاندارد انطباق‌پذیری بالایی برای انجام کارهای مختلف دارند. ولی در همین حال برخی صنایع نیازمند برخی فریم‌ها و اتاقک‌های خاص در پشت وسایل نقلیه خود هستند. بر این اساس، شورولت یک کلرادوی بدون صندوق بار را برای مشتریان خاص فراهم کرده که برای سفارشی‌سازی آماده خواهد بود.

گزینه ویژه حذف صندوق بار به صورت انحصاری در مدل‌های تک دیفرانسیل و دو کابین شورولت کلرادوی ۲۰۱۵ در تریم «ورک تراک» با موتور ۳/۶ لیتری V6 با قدرت ۳۰۵ اسب‌بخار و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس قرار می‌گیرد. با انتخاب گزینه حذف صندوق، خریداران ۳۰۰ دلار تخفیف در قیمت تراک دریافت می‌کنند.

در کنار این پلتفرم تنظیم‌شونده، حذف صندوق با ظرفیت بار ۹۹۸ کیلوگرمی، چراغ‌های عقب موقت در عقب فریم و حذف سپر عقب همراه خواهد بود. همچنین هر کدام کلرداوهای بدون صندوق بار، با پکیج Z82 تریلرینگ همراه خواهد بود که در آن یک تایر زاپاس کامل و یک دیفرانسیل قفل‌شونده به خودرو اضافه می‌شود. شورولت می‌گوید که حذف صندوق باعث ایجاد یک پلتفرم انطباق‌پذیر برای اضافه‌کردن یک بارگیر تخت، یک صندوق بار دربسته یا دیگر تجهیزات مورد استفاده برای حمل وسایل در عقب می‌شود.

شورولت همچنین به مشتریان کلرادو اجازه می‌دهد که صندلی عقب تراک را نیز حذف کرده و فضای مناسبی را برای حمل وسایل در پشت صندلی راننده و عقب کابین ایجاد کنند. چه از گزینه حذف صندوق در کلرادو استفاده شده باشد یا نه، این صندلی‌های می‌توانند به صورت مستقل از عقب کابین حذف شوند.

گزینه «حذف صندوق بار» تنها یکی از لیست بلندبالای نسخه‌های ویژه، سطوح تریم و سفارشی‌سازی‌های جنرال‌موتورز برای شورولت کلرداو و جی‌ام‌سی کانیون است. کلرادو GearOn ادیشن و پکیج ظاهری Nightfall برای کانیون، از آخرین این موارد بوده‌اند.

 گزینه حذف صندوق بار در شورولت کلرادو 2015

 گزینه حذف صندوق بار در شورولت کلرادو 2015

 گزینه حذف صندوق بار در شورولت کلرادو 2015

 گزینه حذف صندوق بار در شورولت کلرادو 2015

منبع پدال


نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (19 اسفند 1393 ساعت 20:21)

    ابهت گذشته رو نداره

  • محمدماجد محمدماجد (19 اسفند 1393 ساعت 11:46)

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ