1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. با فیس لیفت جدید سراتو بیشتر آشنا شویم

با فیس لیفت جدید سراتو بیشتر آشنا شویم

18 تیر 1395
  • 0

در ادامه‌ی معرفی کیا سراتو یا فورته نونوار در موتورشوی دیترویت، این خودرو اکنون پیشرانه‌ی پایه‌ی جدید و سیستم‌های کمک‌راننده‌ی جدیدی را دریافت کرده است.
پیشرانه‌ی 1.8 لیتری سال گذشته هم‌اکنون با نسخه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری جایگزین شده و این پیشرانه که با چرخه‌ی آتکینسون عمل می‌کند دارای قدرت 147 اسب بخاری و گشتاور 179 نیوتون متری است. پیشرانه‌ی جدید به‌صورت استاندارد با گیربکس 6 سرعته ی دستی عرضه می‌شود اما نسل دوم گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک کیا نیز قابل سفارش است. این گیربکس اتوماتیک همچنین با پیشرانه‌ی 2 لیتری GDI 164 اسب بخاری نیز در دسترس است که تعویض‌های نرم‌تر و مصرف سوخت بهتری دارد.

;فیس لیفت جدید کیا سراتو



از نظر بصری، کیا سراتو/فورته 2017 دارای سپر جلوی جدید و جلوپنجره‌ی پوزه‌ی ببر کشیده‌تر است که به چراغ‌های جلو متصل شده و نمایی همانند اپتیما 2016 دارد. مجموعه‌ای از چراغ‌های عقب باز طراحی شده با LED های سفارشی بازنگری‌های نمای بیرونی را تکمیل می‌کنند.


;فیس لیفت جدید کیا سراتو


;فیس لیفت جدید کیا سراتو


;فیس لیفت جدید کیا سراتو


;فیس لیفت جدید کیا سراتو



کیا سه تریم جدید را پیشنهاد می‌دهد که دربردارنده‌ی تریم اسپورت S جدید است که بین دو تریم سطح پایین LX و تریم سطح بالای EX قرار می‌گیرد. مدل S جدید تنظیمات اسپورت تری را برای سیستم تعلیق فراهم می‌کند و دارای رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، چراغ‌های LED روز روشن، اسپویلر عقب و سر اگزوزهای کرومی می‌باشد. داخل کابین پوشش‌های مشکی انحصاری وجود دارد که دوخت‌های متضاد آن خودنمایی می‌کنند. دسته‌دنده و غربیلک فرمان چرمی نیز دیگر موارد برجسته‌ی کابین هستند.

;فیس لیفت جدید کیا سراتو


صفحه‌نمایش لمسی 7 اینچی نیز به‌صورت استاندارد وجود دارد و از سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو حمایت می‌کند. مدل‌های S و EX به‌صورت استاندارد از انتخاب حالت رانندگی بهره می‌برند که در آن می‌توان از بین حالت‌های نرمال، اکو و اسپورت یکی را انتخاب کرد. کیا همچنین سطحی از تجهیزات ایمنی از قبیل ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد جلو، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ خودرو در بین خطوط، تشخیص نقاط کور، دستیار تغییر لاین رانندگی و هشدار ترافیک پشتی را به سراتو/فورته اضافه کرده است.
جزئیات مربوط به بهای این خودرو طبق گفته‌های کیا به زودی اعلام خواهند شد.

;فیس لیفت جدید کیا سراتو


;فیس لیفت جدید کیا سراتو

منبع:carscoops



نظرات