1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کیت بدنه ولت بگریف برای پورشه کیمن GT4

کیت بدنه ولت بگریف برای پورشه کیمن GT4

5 بهمن 1394
  • 0

مالکان پورشه‌های 911 که به دنبال تغییراتی دیوانه‌کننده در خودرویشان می‌گردند، بهتر است خود را به را-وِلت بِگریف (RWB) معرفی کنند تا این تیونر ژاپنی مجموعه‌ای گسترده از اصلاحات ظاهری را در اختیارشان قرار دهد. البته خبر بد این است که آکیرا ناکای (Akira Nakai) نیروی متخصص RWB این کار را تنها برای کیت‌های بدنه قدیمی‌تر 911 انجام می‌دهد. با این حال، تلاش RWB برای گسترش حوزه تیونینگ خود و توجه ویژه آن به مدل «پورشه کیمن» بسیار جالب‌توجه است.

آخرین سطح از کیمن، مطمئناً مدل GT4 است که در فوریه سال گذشته میلادی ارائه شده است. البته با توجه به محدودیت تولید این مدل و ارزش فوق‌العاده آن در دهه‌های آینده، نمی‌توان انتظار داشت که تعداد زیادی از مالکان آن، علاقه‌ای به ایجاد تغییر در پنل‌های اصلی این خودرو داشته باشند. با این وجود، جان سیبِل در صفحه شخصی خود (Jon Sibal) تصوّر خود را از یک کیمن GT4 با کیت ظاهری RWB منتشر کرده است.

همانند سایر کیت‌های RWB، برای کیمن نیز گل‌گیرهای برجسته در جلو و عقب و لبه‌های عریض در کناره بدنه درنظر گرفته شده‌اند. جلوبندی خودرو نیز به میزان قابل‌توجهی تغییر داده شده است. این تغییر شامل یک اسپلیتر در ارتفاع پایین‌تر است که تقریباً زمین را لمس کرده است. مکمّل این تغییرات، یک بال عقب بزرگ و چرخ‌های برنزی مات با طرح ۵ پره‌ای است.

 کیت بدنه ولت بگریف برای پورشه کیمن GT4

 کیت بدنه ولت بگریف برای پورشه کیمن GT4

منبع پدال


نظرات