1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کادیلاک مستقل می شود

کادیلاک مستقل می شود

25 مرداد 1394
  • 0

یوهان د نایسن اعلام کرد که کادیلاک تا چند سال آینده به‌عنوان یک واحد تجاری مستقل از جنرال موتورز فعالیت خواهد کرد و نتایج مالی خود را خود به‌تنهایی گزارش خواهد نمود.

د نایسن، مدیرعامل کادیلاک در کنفرانسی در نیویورک به تحلیلگران گفت:

تا سال 2017، کادیلاک درجه‌ی بسیار بالاتری از استقلال و خودکفایی را خواهد داشت که به آن اجازه می‌دهد خود اظهارت سود و زیانش را در برگیرد.

در سخنرانی دیگری آقای د نایسن گفت:

در حال حاضر شما باید تضمین مرا بپذیرید که این حالت سود به‌دست آمده به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای بیشتر از سود کلی در جنرال موتورز خواهد بود.

از یک سال پیش، آقای د نایسن رئیس سابق آئودی و اینفینیتی تأکید بسیاری بر استقلال کادیلاک از شرکت مادر داشته است. در ماه‌های اخیر بسیاری از مدیران و توابع بازاریابی و فروش کادیلاک به مقر جدیدی در محله سوهو نیویورک نقل‌مکان کرده‌اند.

آقای د نایسن می‌گوید یکی از مهم‌ترین تمرکزهای کادیلاک جداسازی شبکه فروش و بازاریابی از جنرال موتورز است. برای مثال، مدیران کادیلاک در حال بررسی طرحی برای فروشنده‌هاست که به‌جای "فروش زیاد" بیشتر روی "برند سازی" کار کنند.

او همچنین می‌گوید: اگر شما تصویر برند را تقویت نکنید، باید پاداش کمتری داشته باشید.

او به هدف‌گذاری قبلی خود که فروش 500,000 دستگاه کادیلاک تا قبل از سال 2020 اشاره کرد که برابر حدود 5 درصد فروش خودروهای لوکس بازار است.

به عقیده آقای د نایسن کادیلاک از دو مشکل رنج می‌برد. مشکل تصویر برند و سبد محصولات بسیار محدود. وی تصریح کرد که کادیلاک برای سبدی عظیمی از محصولات برنامه‌ریزی می‌کند که شامل چندین کراس آور جدید است.

او می‌گوید: ما در مرحله سرمایه‌گذاری و آماده شدن برای آینده هستیم.

در این میان کادیلاک بر بهبود تجربه‌ی مشتریان در نمایندگی‌ها کار خواهد کرد. کادیلاک همچنین سعی خواهد کرد به‌وسیله‌ی بازاریابی برند به‌عنوان یک برند لوکس امروزی، جوانان را به‌سوی خود جذب کند.

 کادیلاک مستقل می شود

 کادیلاک مستقل می شود

 کادیلاک مستقل می شود

 کادیلاک مستقل می شود

منبع پدال


نظرات