درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
مهم اینه که تو پیست چیکارست.الممانیها تو پیست معرکن. دوستان لطفا حرفهای خنده دار نزنید! همه می دونن آمریکاییها از اولشم مشکل هندلینگ داشتن و اتفاقا تو پیست تفاوت آلمانیها بیشتر معلوم میشه. البته CTS-V هندلینگ خوبی داره ولی مجله رود اند ترک آمریکا M5 و CTS-V رو قبلا مقایسه کرده و M5 هم تو شتاب و هم تایم دور پیستش از کادیلاک بهتر بوده. عکسهای زیر رو ببینید:
http://www.imageupload.co.uk/images/2015/01/08/CTS-V.jpg
http://www.imageupload.co.uk/images/2015/01/08/M5.jpg
تازه این M5 مدل 6 دنده بود که تست کردن. اگه 7 دنده دو کلاجه بود اختلاف از اینم بیشتر میشد! مدل 7 دنده تو تست مجله کار اند درایور آمریکا 0 تا 60 مایل 3.7 ثانیه زده:
http://www.caranddriver.com/reviews/2013-bmw-m5-road-test-review
آدم یا با مدرک حرف میزنه یا اصلا نظر نمیده!
مستقیم تند رفتن که هنر نیست. این ماشین المانی ها رو تو بازی خودشون شکست میده یعنی هندلینگ. در ضمن این شتاب خیلی محتاطانه است. اغاز حرکتش خوب باشه راحت 3.5 میگیره.
شتاب این که از اونا بیشتره چی میگی ادمین؟
خودت میگی این 3.7 ثانیهخب مال M5 هم 4.3 ثانیه س و مال E63 هم 4.1 ثانیه.خب این بیشتر چرا میگی نمیتونه از پسش بربیاد؟
عشق است آمریکایی... بخصوص کادیلاک
عجب هیولاییه... ولی باید اعتراف کرد طراحی داخلش به پای بنز و بی ام دبلیو نمیرسه اما بازم رو چشم ما جا داره از ارزشش کم نمیشه
آمریکا داره به سال های خوبش تو صنعت خودرو برمیگرده 1960تا1980
کلا این ماشین حتی اگه دستخوش تغیرات هم نشه ذات اسپرتی داره
عجب چیزی
مثل همه ی کادیلاک ها فوق العاده است .
به این میگن مهندسی! کادیلاک تو ده سال گذشته واقعا پیشرفت چشمگیری داشته. این ماشین حیرت آوره