1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

25 مرداد 1394
  • 0

فروش بیوک رگال در جولای ۲۰۱۵ به اندازه ۲۰ درصد کاهش یافته و بر این اساس، بیوک درصدد است تا با کاهش قابل‌توجه قیمت سری رگال ۲۰۱۶، این روند را تغییر دهد. با این حال، قیمت پایه این سدان متوسط برای مدل ۲۰۱۶ به همان میزان قبلی باقی مانده است؛ ولی تریم‌های بالای رگال با کاهش قابل‌توجهی در قیمت همراه بوده‌اند؛ از جمله مدل با عملکرد بالای رگال GS که قیمت آن بیش از ۳ هزار دلار برای مدل سال جدید پایین آمده است.

مطابق گفته مقامات بیوک، این کاهش قیمت با هدف کمک به گسترش بازار این مدل در بین مشتریان خودروهای متوسط انجام شده است. بیوک رگال با این قیمت‌ها، در بین نسخه‌های سطح بالای سدان‌های معتبری مانند هوندا آکورد و تویوتا کمری قرار می‌گیرد. قیمت اولیه بیوک رگال GS مدل ۲۰۱۶ برابر ۳۴۹۹۰ دلار است، این در حالی است که مدل ۲۰۱۵ از آن قیمتی برابر ۳۸۳۱۰ دلار داشته است. با وجود این کاهش قیمت، هیچ تغییری در سطح امکانات رگال GS به‌وجود نیامده است و همچنان تجهیزات استانداردی ماندد چرخ‌های ۱۹ اینچی، سیستم صوتی پرمیوم Bose، ورودی بدون‌کلید و استارت فشاری، و گرم‌کن فرمان در آن به چشم می‌خورند. برای پیشرانه از یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر استفاده می‌شود که قدرتی برابر ۲۵۹ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۴۰۰ نیوتن‌متر به همراه دارد؛ چیزی که برای مدل ۲۰۱۶ تغییری نکرده است. به‌علاوه، همچنان گیربکس‌های ۶ سرعته دستی و اتوماتیک در دسترس قرار دارند، ولی برای درخواست دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک حتماً باید گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنید.

تریم دیگر رگال ۲۰۱۶ که کاهش قیمت زیادی تجربه کرده، مدل پرمیوم II است که به اندازه ۲۵۳۵ دلار افت داشته و به میزان ۳۲۴۹۰ دلار به همراه هزینه تحویل رسیده است. این مدل به صورت استاندارد با همان موتور ۲ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر مورد استفاده در مدل GS همراه است، ولی تفاوتش در نداشتن سیستم تعلیق اسپورت و آپگرید چرخ‌ها و تایرها است.

تریم متوسط رگال 1SL نیز به اندازه ۱۰۰۰ دلار نسبت به مدل قبلی کاهش قیمت داشته است و به ۲۹ هزار و ۹۱۵ دلار رسیده است. با این حال، سطح نخست رگال یعنی مدل 1SV به همان قیمت ۲۷۹۹۰ دلار باقی مانده است. مدل پایه رگال به صورت استاندارد با یک موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر همراه است که ۱۸۲ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند ویک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در کنار خود دارد. برای این مدل، آپشن‌هایی مانند سیستم کنترل هوای اتوماتیک، یک نمایشگر IntelliLink، صندلی‌های چرمی، یک دوربین نمای عقب و یک صندلی راننده تنظیم‌شونده می‌توان سفارش داد.

پایین آوردن قیمت‌ها همیشه یکی از استراتژی‌های خودروسازان در برخورد با کاهش آمار فروش محصولاتشان بوده است؛ ولی در هر حال، باید در ماه‌های آینده منتظر ماند و دید که آیا این استراتژی می‌تواند دوباره بیوک رگال‌های بیشتری را به خانه مشتریان بفرستد یا خیر.

 قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

 قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

 قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

 قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

 قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

 قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

 قیمت بیوک رگال 2016 تعیین شد

منبع پدال


نظرات