1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. دکوراسیون به سبک بوگاتی

دکوراسیون به سبک بوگاتی

26 آبان 1394
  • 0

بوگاتی رفته‌رفته برای ارائه مدل جدید شیرون در سال آینده میلادی آماده می‌شود و بنابراین، جای تعجبی ندارد که این کمپانی در حال آراستن نمایشگاه‌های فروش خود برای نسل جدیدی از خریداران است.

نمایشگاه‌های «منهتن موتورکارز» در نیویورک و «برامن موتورز» در میامی، اولین نمایندگی‌هایی خواهند بود که از این طرح جدید نمایشگاه استفاده خواهند کرد. این نمایشگاه‌ها به تازگی افتتاح خود را جشن گرفته‌اند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که همان تجربه مهمانان در ساختمان مرکزی بوگاتی در «مولسَیم» فرانسه را داشته باشند.

این نمایشگاه‌های فروش، دارای یک طراحی معاصر با «خطوطی متمایز و سطوحی صاف هستند که یادآوری خودروهای اسپورت بوگاتی است». همچنین در این نمایشگاه‌ها، یک بخش میراث بوگاتی، یک نوار ارتباطی افقی در طول دیوار و یک استراحتگاه لوکس به چشم می‌خورند. در استراحت لوکس بوگاتی، مشتریان می‌توانند از طریق یک آی‌پد، بوگاتیِ ایده‌آل خود را سفارش دهند.

همچنین در این استراحتگاه، مبلمان ویژه‌ای‌ای وجود دارد که منحصراً برای این فروشگاه‌های بوگاتی ساخته شده‌اند. به گفته این کمپانی، در مبلمان زیبای این قسمت، بهترین نوع چرم به کار گرفته شده و همین‌طور از مواد با بالاترین کیفیت و از جمله فیبرکربن آبی‌رنگ استفاده شده است. استفان برونگز (Stefan Brungs)، عضو هیئت مدیره بوگاتی در این زمینه اضافه می‌کند:

امریکای شمالی یک بازار بسیار مهم برای بوگاتی است. حدود یک‌چهارم سری ویرون‌های ما که در حال حاضر، فروش آنها به اتمام رسیده است، در امریکای شمالی قرار دارند و مشتریان در اینجا، علاقه فوق‌العاده‌ای به سوپر اسپورت آینده بوگاتی نشان داده‌اند.

وی همچنین از تغییرات نمایشگاه‌های فروش به عنوان یک «سرمایه‌گذاری اساسی» برای آینده این برند یاد می‌کند.

 دکوراسیون به سبک بوگاتی

 دکوراسیون به سبک بوگاتی

منبع پدال


نظرات