1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بازگشت بورگوارد با مدل BX7

بازگشت بورگوارد با مدل BX7

25 شهریور 1394
  • 0

بورگوارد امروز با آن شرکتی که در ۱۹۶۱ ورشکسته شد سال‌ها تفاوت دارد؛ همان شرکتی که در روزگاری بزرگترین خودروسازهای آلمان به شمار می‌رفت. کارل اف دبلیو بورگوارد با دست خود این کمپانی را بنا نهاد و اکنون در نبود او نوه‌اش، کریستین بورگوارد فرمان شرکت را به‌دست گرفته است. کریستین سخت تلاش می‌کند تا با کمک فوتون، غول صنعتی چینی، شرکت پدربزرگش را به اوج برساند.

طبق اخباری که وبسایت هلندی Autovisie منتشر کرده، بورگوارد BX7 (Borgward BX7) جوان نیرویش را مدیون موتور دو لیتری چهار سیلندری است که توربوشارژ نیز همراهی‌اش می‌کند و ۲۲۰ اسب بخار از لابه‌لای جعبه‌دنده ۷ سرعتِ می‌تازند تا به چرخ‌های این خودرو برسند. از دیگر خبرها این‌طور برمی‌آید که نسخه‌ای هیبریدی هم در کار خواهد بود، مدلی که ۳۹۵ اسب بخار نیرو خواهد داشت و فقط یا تکیه بر باتری‌هایش تا ۳۴ مایل برد دارد.

BX7 با حدود ۴٫۷ متر طول تا هفت صندلی را در پیکره‌اش جای می‌دهد پس به گزینه‌ای ایده آل برای خانواده‌های پرجمعیت بدل خواهد شد. به‌علاوه پیرمرد آلمانی با تکنولوژی غریبه نیست؛ صفحه‌نمایشی بزرگ برای سیستم سرگرمی، وای-فای، سیستم مانیتورینگ ۳۶۰ درجه اطراف خودرو و کمک‌راننده الکترونیکی از تجهیزات آن به شمار می‌روند.

در اوایل کار، بورگوارد بازار چین و دیگر کشورهای درحال‌توسعه را هدف قرار خواهد داد اما مطمئناً برای گسترش نام خود به همین‌ها اکتفا نخواهد کرد. بااین‌همه به این زودی‌ها پای این کمپانی به ایالات‌متحده باز نخواهد شد.

بی‌صبرانه منتظر آغاز تازه‌ترین دوره نمایشگاه خودروی فرانکفورت هستیم، جایی که مطمئناً جزئیات بیشتری از این خودرو به دستمان می‌رسد.

اطلاعات فنی بورگوارد BX7 (Borgward BX7)

 بازگشت بورگوارد با مدل BX7

 بازگشت بورگوارد با مدل BX7

 بازگشت بورگوارد با مدل BX7

 بازگشت بورگوارد با مدل BX7

 بازگشت بورگوارد با مدل BX7

 بازگشت بورگوارد با مدل BX7

منبع پدال


نظرات