1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. X7 پرچمدار شاسی بلندهای بی ام و

X7 پرچمدار شاسی بلندهای بی ام و

18 فروردین 1394
  • 1

ب ام و X7 تبدیل به شماره یک و پرچم‌دار خودروهای شاسی‌بلند لوکس باواریا خواهد شد. بزرگ‌تر همیشه بهتر است. درست است؟ اگر این ایده را قبول داشته باشید‌ ب ام و X7 به عنوان بزرگ‌ترین خودروی SUV ب ام و، بهترین آنها نیز خواهد بود.

بعد از مدل‌های کراس اوور مختلف X3، X4، X5 و X6 اینک نوبت X7 است که در کارخانه اسپارتان کارولینای جنوبی به روی خط تولید برود.

خودروی BMW X7 در شاسی و بسیاری از اجزا با رولزرویس قریب‌الوقوع شاسی بلند مشترک خواهد بود. ابعاد بزرگ این خودرو برای 7 سرنشین کافی می‌باشد. پلتفرم مورد استفاده نیز، پلتفرم جدید HPLC می‌باشد که به عنوان معماری G11 نیز شناخته می‌شود.

طراحی X7 با امضای ب ام و، یعنی جلوپنجره کلیوی شکل با نوارهای عمودی، چراغ‌های متصل به جلوپنجره با لامپ‌های دایره ای و ستون D با طراحی انحصاری BMW همراه است.

سیستم تعلیق این خودرو با نمونه‌های X5 و X6 مشترک می‌باشد. سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ xDrive نیز به صورت استاندارد رویان انجام وظیفه می‌کند.

آرایه ای از موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی برای این خودرو قابل انتخاب می‌باشند که بالاترین مدل آنها یک موتور دوازده سیلندر 6.0 لیتری می‌باشد و اولین موتور V12 روی سری خودروهای X می‌باشد.

طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار مجلل و برگرفته از سری 7 می‌باشد. قیمت پایه پیش‌بینی شده برای این خودرو حدود 130 هزار یورو برآورد می‌شود. گفته می‌شود X7 تا سال 2017 یا نهایتاً 2018 روانه بازار می‌شود.

 X7 پرچمدار شاسی بلندهای بی ام و

 X7 پرچمدار شاسی بلندهای بی ام و

منبع پدال


نظرات

  • Sajjad Sajjad (18 شهریور 1396 ساعت 15:00)

    سلام این بی ام وی چندی پیش به صورت رسمی معرفی شد و عکس هایی که گذاشتید روی سایت اشتباه هستند.