1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی از بی ام و X2

تصاویر جاسوسی از بی ام و X2

30 مهر 1394
  • 0

اولین تصاویر مخفیانه از کراس اور کوپه‌ی جدید باواریا یعنی همان ب‌ام‌و X2 توسط عکاسان خودرویی منتشر شد.

تا چندی پیش شایعاتی پیرامون حضور نسخه آزمایشی X2 در خیابان‌ها شنیده می‌شد. حالا با دیده شدن این خودرو در خیابان‌ها سندی مهیا شده که نشان می‌دهد ب‌ام‌و آماده‌ی اضافه کردن یک پلت فرم جدید به مجموعه خودروهای سری X خود است. به نظر می‌رسد که ب‌ام‌و در ساخت این خودرو دستورالعمل خودروهای X4 و X6 را در مقیاسی کوچک‌تر پیاده کرده است. X2 جدید از لحاظ ابعاد جثه تقریباً هم قد و قواره‌ی نسل دوم X1 طراحی شده است و این یعنی خودرویی دیفرانسیل جلو در پلت فرم UKL، البته مدل سطح بالای این خودرو با سیستم انتقال قدرت xDrive AWD عرضه خواهد شد.

با توجه به این‌که این خودرو اولین سری آزمایشی این نسل است حضور پوشش و استتار کامل معقول به نظر می‌رسد اما همچنان می‌توان تشخیص داد که این خودرو سری جدید X2 کمپانی ب‌ام‌و است. ارتفاع کم و شیب سقف جلوه‌ی زیبایی به قسمت عقب داده است اما همین شیب سقف باعث شده که فضای بار و فضای سر در قسمت عقب محدود باشد. چراغ‌های ساده و گرد عقب خودرو هم به نظر موقتی هستند و احتمالاً در روند چند ماهه رسیدن به مرحله تولید تغییر خواهند کرد.

مشخصات دیگری نیز به چشم می‌آید که بارزترین آن‌ها فاصله کم هر دو محور جلویی و عقبی از قسمت انتهایی طراحی (overhangs) است. رینگ‌های واحدی هنوز برای این خودرو در نظر گرفته نشده است چرا که نسخه‌ی آزمایشی این خودرو با تمام قطعات بدنه وارد خیابان‌ها نشده است. شیشه‌های کناری این خودرو هم نسبتاً کوچک هستند. پیش‌تر شایعه شده بود که X2 سه درب خواهد داشت اما همان‌طور که در تصاویر می‌بینید این خودرو 5 درب و چراغ‌های عقب مجزایی دارد.

این تصاویر از نسخه‌ی آزمایشی X2 در حال تست در جنوب آلمان گرفته شده است و احتمال می‌رود که ب‌ام‌و مدل کانسپت تولیدی این خودرو را با خود به یکی از نمایشگاه‌های مهم سال آینده بیاورد و مدل نهایی را در سال 2017 روانه‌ی بازارها کند.

 تصاویر جاسوسی از بی ام و X2

 تصاویر جاسوسی از بی ام و X2

 تصاویر جاسوسی از بی ام و X2

 تصاویر جاسوسی از بی ام و X2

منبع پدال


نظرات