1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کانسپت عجیب بی ام و

کانسپت عجیب بی ام و

17 آبان 1394
  • 0

رسانه‌های چینی از ثبت چند پتنت در طراحی خودرو پرده برداشتند. به نظر می‌رسد که این ثبت اختراع‌ها، طراحی کانسپت آینده‌ی ب‌ام‌و را نشان می‌دهد.

به گزارش Pcauto.com.cn، این ثبت اختراع‌ها رسمی هستند و تصاویر آن از دفتر تجاری ب‌ام‌و در چین ضبط شده است. تصاویر کانسپتی سه درب را نشان می‌دهند که طراحی خاصش، تولید خودروی دیگری از سری i را نشان می‌دهد. رسانه‌های محلی اعلام کرده‌اند که این خودرو در کلاس خودروهای سلول سوختی قرار می‌گیرد اما در طراحی‌ها می‌بینیم که دو درب باک در دو طرف خودرو قرار گرفته است؛ بنابراین پیشرانه هیبریدی محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

مطمئناً این زیباترین کانسپتی نیست که ب‌ام‌و آن را ارائه کرده است چراکه طراحی بیش‌ازحد زاویه‌ای و شلوغ در قسمت عقب کمی با شناسنامه‌ی این برند در تضاد است. درهرحال نمای کلی آن‌قدرها هم بد نیست. می‌توان گفت که این کانسپت یک خودروی 2+2 سرنشینه است که کابین و داشبوردی مشابه i3 و i8 دارد.

اگر بخواهیم حدس بزنیم که با چه خودرویی طرف هستیم باید بگوییم که خودرویی فوق کم‌مصرف که در کلاس فولکس‌واگن XL1 قرار می‌گیرد. خودرویی که بدنه‌ای بسیار سبک دارد و زیر کاپوت از یک پیشرانه توربوشارژ کوچک و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد.

سؤال‌ها و اما و اگرهای فراوانی در مورد این طرح وجود دارد همین بس که این طراحی در یک دفتر تجاری چینی دیده شده است! درهرحال امیدواریم که ب‌ام‌و مشکلات و کاستی‌های این کانسپت مرموز را در طراحی نهایی برطرف کند و هرچه زودتر از رازهای عجیب این خودرو پرده بردارد.

 کانسپت عجیب بی ام و

 کانسپت عجیب بی ام و

 کانسپت عجیب بی ام و

 کانسپت عجیب بی ام و

منبع پدال


نظرات