1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قدرت بیشتر برای M3 و M4 در پکیج کامپتیشن

قدرت بیشتر برای M3 و M4 در پکیج کامپتیشن

28 دی 1394
  • 0

در اغلب موارد خواسته مشتری مبتنی بر افزایش توان پیشرانه، به پس از فروش خودرو و به شرکت‌های تیونینگ محول می‌شود که معمولاً خیلی بیشتر از نیاز مشتری چنین کاری را انجام می‌دهند. کمپانی ب‌ام‌و کمی متفاوت عمل می‌کند. در صورتی که می‌خواهید خودروهای M3 و M4 خود را تقویت کنید، نیازی به سپردن خودروی خود به مراکز تیونینگ غیر مرتبط با ب‌ام‌و نیست که موجب شود گارانتی خودروی شما باطل شود. فقط نیاز است از بسته رقابتی (Competition Package) ب‌ام‌و استفاده کنید.

قیمت بسته رقابتی برای M3 و M4 کوپه 5500 دلار و برای M4 کانورتیبل 5000 دلار است که در نهایت افزایش 19 اسب بخاری به توان پایه 425 اسب بخار خودرو اعمال خواهد شد تا نهایتا به 444 اسب بخار برسد. به‌منظور اینکه مطمئن شوید که این توان افزوده شده حتماً از طریق چرخ‌ها به زمین منتقل می‌شود، در این پکیج یک سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر پیش‌بینی شده است. علاوه بر این، تغییرات جزئی در دیفرانسیل عقب و سیستم کنترل پایداری خودرو اعمال خواهد شد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت با گیربکس دستی در این مدل به 4 ثانیه و با گیربکس اتوماتیک با شیفت سریع‌تر و کلاچ دوگانه به 3.8 ثانیه رسیده است.

تغییرات فراوانی در ظاهر خودرو با سفارش این بسته ایجاد می‌شود. پکیج رقابتی از رینگ‌های آلیاژی با قطر 20 اینچ استفاده می‌کند. همچنین از تریم های حاشیه مشکی در فضای داخلی استفاده می‌شود. در فضای داخل خودرو شاهد صندلی‌های اسپرتی‌تر خواهیم بود و بر روی کمربند آرم BMW و سری M به شکل برجسته دوخته شده است. اگزوزهای با خروجی کُرومی با سیاه در بسته رقابتی به مشتریان خواستار این بسته عرضه خواهد شد.

ممکن است کمپانی BMW در جریان نباشد ولی نام رقابتی بر روی این پکیج بسیار نام درخور و مناسبی برای گروه جدیدی از به‌روزرسانی‌هاست. دو رقیب بزرگ این خودرو، کادیلاک ATS-V و مرسدس بنز AMG C63 می‌باشند که ازنظر توان خروجی بر خودروهای سری M کمپانی BMW غلبه می‌کنند. با استفاده از این بسته رقابتی خودروهای سری M یک بار دیگر به میدان رقابت واقعی برخواهند گشت، هرچند هنوز در پشت سر 469 اسب بخار C63 و 464 اسب بخار ATS-V قرار می‌گیرند.

 قدرت بیشتر برای M3 و M4 در پکیج کامپتیشن

 قدرت بیشتر برای M3 و M4 در پکیج کامپتیشن

 قدرت بیشتر برای M3 و M4 در پکیج کامپتیشن

 قدرت بیشتر برای M3 و M4 در پکیج کامپتیشن

 قدرت بیشتر برای M3 و M4 در پکیج کامپتیشن

منبع پدال


نظرات