1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. وقتی ب ام و M3 E30 وارد پذیرایی خانه میشود

وقتی ب ام و M3 E30 وارد پذیرایی خانه میشود

20 مهر 1395
  • 0

طوفان متیو از اوایل هفته جاری سواحل دریای کاراییب را درنوردیده و در این میان علاقمندان به اتومبیل های کلاسیک دست به کار شده اند تا خودروهای ارزشمند خود را از خسارات این طوفان نجات دهند. برخی خودروها را در گاراژهای محکم پارک کرده اند و برخی دیگر فضاهای امن را برای ماشین هایشان اجاره کرده اند اما شدت علاقه به اتومبیل افرادی را مجبور به اتخاذ روش های متفاوت کرده است.

 وقتی پذیرایی خانه امن ترین جا برای بی ام و است

با نزدیک شدن این طوفان به سواحل فلوریدا یکی از کاربران اینستاگرام به نام رندی ( یوزرJalilsup ) در اقدامی جالب بی ام و E30 M3 خود را مستقیما به پذیرایی خانه آورده است. بله دقیقا منظورمان همین است. این بی ام و M3 سفارشی برای در امان ماندن از آسیب طوفان از درب اصلی آپارتمان به درون خانه آورده شده است.

هرچند صاحب این خودرو تا اتمام طوفان نمی‌تواند از سواری آن لذت ببرد اما می‌تواند لحظات منحصر به فردی مانند صرف یک صبحانه رمانتیک با بی ام و را تجربه کند. در پایان و با فروکش کردن طوفان این بی ام و E30 مجددا به محوطه جلوی منزل بازخواهد گشت.

 وقتی پذیرایی خانه امن ترین جا برای بی ام و است

اما بقیه مانند این بی ام و خوش‌شانس نبودند. و به عنوان مثال گزارش هایی از آسیب رسیدن به تاسیسات پیست سرعت دیتونا شامل نورافکن ها، بلندگوها، حصارها، ورودی ها و درخت های اطراف پیست مخابره شده است.

منبع:دنیای خودرو



نظرات