1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر اولیه BMW M135i فیس لیفت شده

تصاویر اولیه BMW M135i فیس لیفت شده

12 بهمن 1393
  • 1

بزرگ‌ترین مشکل ب‌ام‌و سری یک، از دیدگاه طرفداران این برند، طراحی ظاهریان و نداشتن هویت واقعی یک ب‌ام‌و بود. اینک این مشکل بزرگ با معرفی فیس لیفت این سری حل شده و به جای یک خودرو با چشمان خمار، یک هاچ بک جذاب و اسپرت را روبروی خود می‌بینیم.

بعد از معرفی این فیس لیفت، نوبت مدل‌های پر توان M است که این هاچ بک را در رتبه‌ای بالا و به‌عنوان یک سوپر هاچ بک آتشین مطرح می‌کند. M135i از همان الگوهای نسخه فیس لیفت بهره می‌گیرد. چراغ‌های جلو و جلوپنجره به‌روز شده و چراغ‌های عقب نیز به فرم L مانند درآمده‌اند. طراحی گلگیرها و درب پشت نیز تغییر کرده است. در عوض یک کیت اسپرت بدان اضافه شده که هواکش‌های سپر جلوی متفاوت، قاب آینه‌های نقره‌ای رنگ، اگزوزهای دوتایی و چرخ‌های آلیاژی را شامل می‌گردد.

در زیر کاپوت این خودرو یک موتور بهبود یافته شش سیلندر 3.0 لیتری توربوشارژر قرار گرفته که مستقیماً از M235i به عاریت گرفته شده است. گرچه نیروی تولیدیان 7 اسب بخار افزایش یافته و به 322 اسب بخار و گشتاور آن به 450 نیوتن متر رسیده است.

نسخه دیفرانسیل عقب M135i با گیربکس شش سرعته دستی، شتاب صفر تا صد را در 5.1 ثانیه و با گیربکس 8 سرعته خودکار در 4.9 ثانیه ثبت می‌کند. نسخه چهار چرخ محرک xDrive تنها با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ارائه می‌شود. شتاب این نسخه هم به‌عنوان سریع‌ترین عضو خانواده به 4.7 ثانیه می‌رسد.

 تصاویر اولیه BMW M135i فیس لیفت شده

 تصاویر اولیه BMW M135i فیس لیفت شده

 تصاویر اولیه BMW M135i فیس لیفت شده

 تصاویر اولیه BMW M135i فیس لیفت شده

منبع پدال


نظرات

  • آفرین آفرین (12 بهمن 1393 ساعت 07:37)

    خیلی جذابه باید پشت فرمانش نشست و لذتش را برد