1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. دوچرخه M بی ام و

دوچرخه M بی ام و

3 اردیبهشت 1395
  • 0

F87 ب‌ام‌و M2 کوپه مدل ۲۰۱۶ که اخیراً معرفی شده، به‌تازگی صاحب یک همسان جدید از شاخه M ب‌ام‌و شده است. البته مطمئناً این مدل با یک موتور بزرگتر همراه نیست؛ چرا که اصلاً چیزی به نام «موتور» در آن وجود ندارد!

مدل جدید ۲۰۱۶، یک دوچرخه ب‌ام‌و کروز M بایک لیمیتد ادیشن است که با یک رنگ آبی ویژه (Long Beach Blue) در بدنه‌اش خودنمایی می‌کند. در نتیجه، تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای همراهی با یک F87 M2 کوپه شده است. این دوچرخه که تولید آن به ۱۵۰۰ دستگاه با قیمت هر کدام ۱۴۰۰ یورو محدود شده، دارای چنگال‌های تعلیق در جلو و متصل به فریم آلومینیومی صلب است.

ب‌‌ام‌و کروز M بایک که از چرخ‌های ۲۸ اینچی استفاده می‌کند، دارای یک نسخه «کروز» نیز هست که بدون طراحی M و رنگ‌آمیزی ویژه، قیمتی در سطح ۹۹۵ یورو دارد؛ یعنی ۴۰۵ یورو کمتر از مدل M. ضمن اینکه یک نسخه الکتریکی نیز برای این دوچرخه درنظر گرفته شده که با حداکثر سرعتی برابر ۲۵ کیلومتر بر ساعت، از یک باتری ۴۰۰ وات‌ساعت بهره می‌برد و برای داشتن آن باید هزینه‌ای معادل ۳۱۰۰ یورو پرداخت.

به‌علاوه، یک نسخه استاندارد کروز M بایک نیز برای مشتریان ارائه شده که قیمتی برابر ۱۲۰۰ یورو دارد. همچنین سه سایز مختلف برای فریم دوچرخه در دسترس قرار می‌گیرد. سایز S برای دوچرخه‌سواران با قد ۱۶۰ سانتی‌متر، M برای قد ۱۷۰ سانتی‌متر و L برای اشخاص بلندقد ۱۸۰ سانتی‌متری. برای کوچکترها، ب‌ام‌و کروز بایک جونیور را با قیمت ۴۵۰ یورو عرضه کرده است.

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

 دوچرخه ب‌ام‌و M

منبع پدال


نظرات