1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ب ام و سری 8 چه زمانی به بازار می آید؟

ب ام و سری 8 چه زمانی به بازار می آید؟

9 آبان 1395
  • 0

بی‌ام‌و سری 8 در اواخر سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد و به فاصله‌ی یک سال پس از آن مدل کانورتیبل یا روباز نیز به تولید خواهد رسید.

دیگر کاملا بدون تردید می‌توان گغت که بی‌ام‌و در حال آماده سازی مدل سری ۸ است. در طی ماه‌های گذشته زمزمه‌های زیادی از شهر مونیخ به گوش رسیده است که همگی از آماده‌سازی پرچمدار دو در جدید محصولات بی‌ام‌و حکایت دارند. بی‌ام‌و سری ۸ کوپه قرار است که فاصله‌ی بین بی‌ام‌و سری ۷ و رولزرویس رایت را در بازه‌ی قیمتی بالای ۱۵۰ هزار یورو پر کند.

در حالی که مرسدس بنز مدل‌های کوپه و کابریوله‌ی S کلاس را به بازار فرستاده است بی‌ام‌و نیز لازم دارد تا اقدام به مقابله به مثل کند. مدل فعلی سری ۶ بی‌ام‌و سایز کوچکی دارد و به اندازه‌ی کافی لوکس نیست تا بتواند با مرسدس بنز S کلاس کوپه رقابت کند، بنابراین بی‌ام‌و به خودروی بزرگ‌تر دیگری برای این کار نیاز دارد.

اخبار نسبتا معتبری توسط وبگاه Automobilewoche منتشر شده است که زمان عرضه‌ی مقدماتی سری ۸ را فاش می‌کند. زمان به بازار آمدن پرچمدار کوپه‌ی محصولات بی‌ام‌و برای اواخر سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است و یک سال پس از آن نیز مدل کانورتیبل به بازار خواهد آمد. اما چیزی که همگی ما منتظر آن هستیم خودروی سوپر اسپرت M8 است که از قرار معلوم تولید این مدل نیز در حال بررسی بوده و در زیر کاپوت آن یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر مورد استفاه قرار خواهد گرفت.

بی‌ام‌و سری ۸ بر روی ساختار پلتفرم CLAR بی‌ام‌و ساخته خواهد شد که با سری ۷ و ۵ جدید مشترک است. این مدل همچنین طویل‌ترین خودروی ناوگان خودروهای بی‌ام‌و خواهد بود. طول این خودرو حتی از سری ۷ فعلی نیز بیشتر است و به عنوان پرچمدار جدید این برند به تولید خواهد رسید. این مدل همچنین به امکانات لوکس سری هفت یا حتی شاید بیش‌تر از سری ۷ مجهز خواهد شد و پیشرانه‌های آن نیز بهتر خواهند بود.

انتظار می‌رود که بی‌ام‌و سری ۸ کمی اسپرت‌تر از مرسدس بنز S کلاس کوپه باشد. بی‌ام‌و همانند سازنده‌ی اشتوتگارتی، این خودرو را تنها برای افرادی که به لوکس بودن علاقه دارند تهیه نکرده است با این وجود میزان دُز عملکرد موجود در رگ‌های سری ۸ را بیشتر کرده است.

 زمان عرضه BMW سری 8 به بازار اعلام شد

منبع: زومیت



نظرات