1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ب ام و 340i با فیس لیفت و موتور جدید

ب ام و 340i با فیس لیفت و موتور جدید

6 مرداد 1394
  • 0

کمپانی باوایایی ب معرفی فیس لیفت سری 3 محبوب خود، این خودرو را همچنان در بازار رقابتی این کلاس، حفظ می‌کند. بالاترین نسخه غیر از مدل‌های M پاور این خودرو، مدل 340 آی می‌باشد که علاوه بر بهبود ظاهری، از یک پیشرانه جدید نیز سود می‌برد. مدل 340i جایگزین مدل قبلی 335i می‌شود.

این آخرین تغییرات عمده در سری 3 قبل از تغییر نسلان خواهد بود. تغییرات تکاملی شاهد چراغ‌های جدید LED و چراغ‌های عقب با گرافیک جدید و تجدید نظر در طراحی سپرها می‌شوند. طول کلی خودرو نیز 9 میلی‌متر افزایش یافته است. چرخ‌های قابل انتخاب از دامنه وسیعی از چرخ‌های موجود نیز گسترش یافته‌اند. چرخ‌های با اندازه تا 19 اینچی و کیت بدنه اسپرت M نیز قابل انتخاب‌اند.

در داخل کابین هم علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت و جدید، احساس مجلل بودن بیشتری خواهید داشت. برای خلق چنین حسی، از کروم بیشتری در تزئینات استفاده شده است. بعلاوه چرم داکوتای سوراخ‌دار نیز از کیفیت لمسی بالایی برخوردار است.

پیشرانه ب ام و 340i با یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری قادر به تولید نیروی 322 اسب بخار و تورک 450 نیوتن متر است. این موتور با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت می‌شود.

بدین ترتیب، 340i قادر است شتاب صفر تا صد را در 5.1 ثانیه ثبت کند و به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت نیز دست یابد.

منبع پدال


نظرات